Det er frygtelig længe siden jeg har været aktiv på siden, men min (kommende) mand og jeg går og tumler med et bestemt tema for tiden
Skal vi få en baby til..?
Jeg har en dreng på 8 fra et tidligere forhold. Sammen har vi en pige på 2,5 og nu overvejer vi og få endnu en lille én sammen. Egentlig var dealen at vi kun skulle have de to vi har (sønnen er hos sin far hver anden weekend, men min kæreste og jeg har været sammen lige siden han var helt lille) - nu er jeg bare blevet bange for tanken om at vi slet ikke skal have flere børn sammen. Han har det lidt på samme måde. Nogle dage er vi sikre på vi vil have en baby til og andre dage er vi ligeså sikre på, at det skal forblive som det er nu og ser en masse fordele ved det.
Vi har solgt og givet alt udstyr væk (noget er selvfølgelig stadig i brug). Vi har kun 2 børneværelser (men god plads i soveværelset). Vi har en god økonomi. Min store søn ønsker sig en baby til i familien, her er hjerterum nok.
Vi bliver simpelthen bare så lavpraktiske begge to når vi taler om det.. Ryger det økonomsike overskud? Hvad med ferier? Kan vi skabe plads i vores rækkehus?
Hvilke tanker gik I med? Blev de gjort til skamme? Eller hoppede i bare ud i ønskebabyen og håbede på det bedste?? 
Anmeld
Citér