Er dette normalt ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

772 visninger
7 svar
0 synes godt om
22. november 2015

Anonym trådstarter

Jeg er  fleregangs fødende.

Jeg har de andre gange født i uge 39+ og den uge rammer jeg næste uge. Men jeg glæder mig på ingen måder til fødslen! Jeg kan ikke ta mig sammen og få pakket, gjort klar eller noget. Jeg frygter den dag veerne starter 

- jeg har dog de sidste dage haft voldsom trang til at gøre rent, vaske vinduer osv så det er ordnet. Men resten, ærligt så orker jeg ikke. Og tænker hver dag at det gør jeg bare imorgen. Har heller ikke købt det sidste ind endnu og barnevognen kom først hjem igår.

Jeg har uhyre meget kvalme idag, trygge ned af og ekstreme smerter i benene (helt oppe ved skridtet) håber ikke der starter noget. Baby har heller ikke været ret aktiv idag   men jeg har mærket liv, så det er jeg ikke bekymrede for - mere for om der snart sker noget 

Jeg har haft dirre i to dage, ja undskyld detaljer. Og mange plukveer

Hvorfor har jeg det sådan ?  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2015

Anonym trådstarter

Jeg har desuden også tisset 1000 gange idag 

Anmeld Citér

22. november 2015

Mor11

Profilbillede for Mor11

Hvad er det du spørger om? Hvorfor du ikke glæder dig til fødsel? Eller hvorfor du ikke orker noget og har diverse gener? 

Det sidste er ret nemt, fordi du er højgravid  

Anmeld Citér

22. november 2015

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Hvad er det du spørger om? Hvorfor du ikke glæder dig til fødsel? Eller hvorfor du ikke orker noget og har diverse gener? 

Det sidste er ret nemt, fordi du er højgravid  

Kan godt se det er lidt uklart. 

Men tænker mere om det er normalt man ikke sådan glæder sig ? 

Anmeld Citér

22. november 2015

Roselil

Profilbillede for Roselil
Anonym skriver:

Jeg er  fleregangs fødende.

Jeg har de andre gange født i uge 39+ og den uge rammer jeg næste uge. Men jeg glæder mig på ingen måder til fødslen! Jeg kan ikke ta mig sammen og få pakket, gjort klar eller noget. Jeg frygter den dag veerne starter 

- jeg har dog de sidste dage haft voldsom trang til at gøre rent, vaske vinduer osv så det er ordnet. Men resten, ærligt så orker jeg ikke. Og tænker hver dag at det gør jeg bare imorgen. Har heller ikke købt det sidste ind endnu og barnevognen kom først hjem igår.

Jeg har uhyre meget kvalme idag, trygge ned af og ekstreme smerter i benene (helt oppe ved skridtet) håber ikke der starter noget. Baby har heller ikke været ret aktiv idag   men jeg har mærket liv, så det er jeg ikke bekymrede for - mere for om der snart sker noget 

Jeg har haft dirre i to dage, ja undskyld detaljer. Og mange plukveer

Hvorfor har jeg det sådan ?  

Jeg havde det lidt sådan ved 2. Fødsel. Går ud fra det er fordi man nu ved hvad man går ind til. Ja, at veerne gør pisse ondt, at det bliver hårdt med lille spædbarn, at det bliver svært med de større børn osv. Prøv at fokusere på alle de positive ting og prøv at overbevise dig selv om at du er stærk og nok skal klare den fødsel. Du kom jo igennem de andre gange ønsker dig god fødsel

Anmeld Citér

22. november 2015

Anonym trådstarter

Roselil skriver:

Jeg havde det lidt sådan ved 2. Fødsel. Går ud fra det er fordi man nu ved hvad man går ind til. Ja, at veerne gør pisse ondt, at det bliver hårdt med lille spædbarn, at det bliver svært med de større børn osv. Prøv at fokusere på alle de positive ting og prøv at overbevise dig selv om at du er stærk og nok skal klare den fødsel. Du kom jo igennem de andre gange ønsker dig god fødsel

Ja du har nok ret. 

- ved du om det er normalt at når.man tisser så føles det somom hoved er på.vej ud ? Årh kan slet ikke huske det.

Anmeld Citér

22. november 2015

Roselil

Profilbillede for Roselil
Anonym skriver:

Ja du har nok ret. 

- ved du om det er normalt at når.man tisser så føles det somom hoved er på.vej ud ? Årh kan slet ikke huske det.

Jeg gik med hovedet mellem benene i 14 dage inden jeg fødte. Føltes seriøst som om jeg bare skulle presse lidt og så var han ude

Anmeld Citér

22. november 2015

Anonym trådstarter

Roselil skriver:

Jeg gik med hovedet mellem benene i 14 dage inden jeg fødte. Føltes seriøst som om jeg bare skulle presse lidt og så var han ude

Den følse har jeg også haft flere uger

Men idag specielt her efter spisetid føles det somom at når jeh tisser at hoved er på vej med ud 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.