Kan man amme med kun et bryst?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.297 visninger
14 svar
9 synes godt om
22. november 2015

Ina33

Jeg har brug for at høre andres erfaring omkring det at amme med kun et bryst. Jeg vil gerne høre både gode og dårlige historier.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2015

lillespir26

Jeg var 50/50 ammer med min pige til hun var 4 mdr hun ville stor set kun tage det ene. 

Anmeld Citér

22. november 2015

lisbeth jess

Profilbillede for lisbeth jess

jeg kender en kvinde der p.gr.a cancer havde fået fjernet et bryst. Hun har ammet to børn mjed et par års mellemrum, med kun et bryst.

Det kan sagtens praktiseres.

Anmeld Citér

22. november 2015

Meyer

Profilbillede for Meyer

Jeg har ammet 3 børn med kun et bryst. Det andet var kun til hygge for der var ikke meget mælk i det. Alle tre er ammet til de var 7-8 mdr 

Anmeld Citér

22. november 2015

Eliza

Jeg har ammet min mindste søn på 1 bryst, fra han var 3 mdr. Og gør det stadig. (Han er 19 mdr) 

dvs jeg har også fuldammet med 1 bryst 

Anmeld Citér

22. november 2015

Ina33

Tak for alle jeres svar. Det er meget opløftende. Min søn på 10 dage vil kun tage det ene bryst, og sp mener ikke man kun kan amme med et, men nu har jeg da i den grad tænkt mig at bevise det modsatte.

Anmeld Citér

22. november 2015

modesty

Jeg har brug for at høre andres erfaring omkring det at amme med kun et bryst. Jeg vil gerne høre både gode og dårlige historier.

En fra min mødregruppe gjorde det (hun var blevet opereret i det ene bryst så det var ikke en mulighed at amme fra det). Det fungerede fint. 

Anmeld Citér

22. november 2015

LOL

Jeg har også hørt flere succes historier omkring amning med kun et bryst.. Hvis du selv tror på det så kan det sagtens lade sig gøre! må man spørge om du har nogen ide om hvorfor dit barn kun vil tage det ene bryst? 

Anmeld Citér

23. november 2015

Ina33

LOL skriver:

Jeg har også hørt flere succes historier omkring amning med kun et bryst.. Hvis du selv tror på det så kan det sagtens lade sig gøre! må man spørge om du har nogen ide om hvorfor dit barn kun vil tage det ene bryst? 

Brustvorten vender indad på det ene bryst, og han har ikke tålmodighed til at sutte nok på den. Dog er han de sidste par dage blevet mere og mere interesseret i også at sutte på det dårlige bryst, så måske kommer det til at lykkes.  

Anmeld Citér

23. november 2015

LOL

Ina33 skriver:

Brustvorten vender indad på det ene bryst, og han har ikke tålmodighed til at sutte nok på den. Dog er han de sidste par dage blevet mere og mere interesseret i også at sutte på det dårlige bryst, så måske kommer det til at lykkes.  

Det skal nok lykkedes for jer! Tænker at når han først er blevet godt øvet i at sutte, så ka han måske også lære at ta det andet. Held og lykke med det, og sejt du kæmper for det 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.