Hjælp til pige navn !:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.070 visninger
8 svar
6 synes godt om
22. november 2015

Mette0105

Vi har lidt svært ved at finde ud af nogle navne :-) så har brug for lidt inspiration ! 

Jeg er vild med navnet Mynte/Mynthe både som for og efter navn! Men min kæreste er ikke! Haha 

mig min kæreste vil rigtig gerne have navnet Rosa som er hans farmors navn! 

Bliver det for meget med Rosa Mynte? Men så tænker jeg at jeg må overgive mig og lade være med at få mynte , men hvad kan man så tage som mellem navn til Rosa? :-)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2015

Lunae

Rosa Mynthe lyder sødt, synes jeg.

andre forslag kunne være 

Rosa Marie

Rosa Viola

Rosa Sofie

Rosa My

Anmeld Citér

22. november 2015

MM00

Mette0105 skriver:

Vi har lidt svært ved at finde ud af nogle navne :-) så har brug for lidt inspiration ! 

Jeg er vild med navnet Mynte/Mynthe både som for og efter navn! Men min kæreste er ikke! Haha 

Bliver det for meget med Rosa Mynte? Men så tænker jeg at jeg må overgive mig og lade være med at få mynte , men hvad kan man så tage som mellem navn til Rosa? :-)

Rosa Mynthe er super sødt 

Hvad med Rosa My? 

Ellers 

Rosa Sofie/Sofia

Rosa Marie

Rosa Eline

Rosa Victoria 

Rosa Mathilde 

Anmeld Citér

22. november 2015

Mette0105

Rosa My er jeg også helt vildt med! Men det vil min kæreste slet ikke  har prøvet ! Hehe 

Men synes i godt man kan hedde det som voksen?

Anmeld Citér

23. november 2015

Ciss

Det er pænt.

Ellers er vel Rosamunda næsten det samme, selv om det ikke er så almindeligt.

Anmeld Citér

23. november 2015

Lunae

Ja, jeg tænker godt at man kan hedde Rosa Mynthe som voksen, men så længe at det er to navne og ikke med bindestreg, så kan jeres datter jo selv vælge hvad hun vil kaldes som voksen

Anmeld Citér

26. december 2015

BooBoo

Mette0105 skriver:

Hvorfor skal hun have et mellemnavn? Rosa kan da sagtens stå alene.

Anmeld Citér

26. december 2015

jenny4

Personligt synes jeg rosa mynthe er for meget. Tænk hvis det bliver en lille buttet bullerbasse eller en drengepige, der helst vil spille fodbold og stå på skateboard? For mig er rosa mynthe i samme kategori som "mia maja" eller andre tutte-nuttede navne. Og det passer bare bedre til børn end voksne efter min mening.. Men rosa som selvstændigt navn er super flot.

Anmeld Citér

27. december 2015

AnoMe

Jeg kommer til at tænke på Pippi som har Krusemynte i sit lange navn.. Når man siger Krusemynte og Rosa Mynte højt, så ligger det op af hinanden.. Så de to navne sammen er ikke lige mig.. Men hver for sig er de begge søde

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.