Hvornår bliver man indkaldt til NF?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

970 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. november 2015

StjerneFrø

Hej alle. 

Jeg var til første lægeundersøgelse i onsdags, hvor jeg var 11+0. Lægen sagde, at hun ville sende papirerne til sygehuset og jeg derefter ville blive indkaldt til NF på OUH. 

Men hvor længe går der før jeg kan forvente denne indkaldelse? Det er vigtigt for mig, at have lidt tid til planlægning omkring arbejde, da jeg pt ikke kan undværes. 

Så hvor lang tis gik der fra I havde været ved læge, til i fik indkaldelsen - og hvor mange dage gik der fra indkaldelsen til i skulle have NF?

Rigtig god weekend 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2015

lillespir26

Her hvor jeg bor skal vi selv booke tid på hospitalets hjemmeside men den skal ihvertfald laves inden du er 13+6

Anmeld Citér

21. november 2015

Becks

Jeg skulle også selv bestille tid på nettet, til double test og NF :)

Den skal laves senest 13+6

Anmeld Citér

21. november 2015

SH-Baby

Profilbillede for SH-Baby

Tror jeg fik indkaldelsen en uges tid efter lægebesøget  

Anmeld Citér

20. juni 2016

Anonym

Jeg har lige været til lægen i dag . 6+6 

jeg skulle selv gå ind på nettet og bestille .. Skal til nf d. 28 juli .. Føles som en evighed .. 

Anmeld Citér

20. juni 2016

MissTas

StjerneFrø skriver:

Hej alle. 

Jeg var til første lægeundersøgelse i onsdags, hvor jeg var 11+0. Lægen sagde, at hun ville sende papirerne til sygehuset og jeg derefter ville blive indkaldt til NF på OUH. 

Men hvor længe går der før jeg kan forvente denne indkaldelse? Det er vigtigt for mig, at have lidt tid til planlægning omkring arbejde, da jeg pt ikke kan undværes. 

Så hvor lang tis gik der fra I havde været ved læge, til i fik indkaldelsen - og hvor mange dage gik der fra indkaldelsen til i skulle have NF?

Rigtig god weekend 

Ca. En uges tid så havde jeg en indkaldelse i min eboks, men ellers kan du ringe til OUH og hører ad, så får du tiden i telefonen hvis de har fundet en

Anmeld Citér

20. juni 2016

Diosa85

StjerneFrø skriver:

Hej alle. 

Rigtig god weekend 

Jeg skulle selv booke tid på Herlev hospital.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.