Skal jeg holde øje med noget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.289 visninger
10 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
20. november 2015

Sedigfor

Min datters far kom her ved en kl 16 tiden og være sammen med vores datter, hun KOL i et dejligt varmt bad og fik tøj på men efter hun fik tøj på, sat han hende ned tæt på en væg, skal siges hun sidder ikke helt selv endnu. Os går der to minutter så høre jeg et stort bum så begynder hun st skrige og holde vejret i et halvt minut, det gør hun to gange. Os tænker jeg, skal jeg holde øje med hende? Hun er syv mdr.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2015

Mom2Two

Sedigfor skriver:

Min datters far kom her ved en kl 16 tiden og være sammen med vores datter, hun KOL i et dejligt varmt bad og fik tøj på men efter hun fik tøj på, sat han hende ned tæt på en væg, skal siges hun sidder ikke helt selv endnu. Os går der to minutter så høre jeg et stort bum så begynder hun st skrige og holde vejret i et halvt minut, det gør hun to gange. Os tænker jeg, skal jeg holde øje med hende? Hun er syv mdr.

Hvad skete der?

Anmeld Citér

20. november 2015

2babygirls

Sedigfor skriver:

Hold øje med hende, sov sammen med hende i nat. små Mary kan godt skrige så meget at de holder vejret kort.

Anmeld Citér

20. november 2015

Sedigfor

2babygirls skriver:

Hold øje med hende, sov sammen med hende i nat. små Mary kan godt skrige så meget at de holder vejret kort.

Blev godt nok os bare forskrækket da.

Anmeld Citér

20. november 2015

Sedigfor

Mom2Two skriver:

Hvad skete der?

Hun knaldede hovedet ind i væggen.

Anmeld Citér

20. november 2015

2babygirls

Sedigfor skriver:

Blev godt nok os bare forskrækket da.

Det kan jeg godt forstå. man får så dårlig samvittighed over at det sker. Men det gør det bare for alle forældre.

Anmeld Citér

20. november 2015

Sedigfor

2babygirls skriver:

Det kan jeg godt forstå. man får så dårlig samvittighed over at det sker. Men det gør det bare for alle forældre.

Ja og det sker 1000 gange.

Anmeld Citér

20. november 2015

Skouboe

Sedigfor skriver:

Hold lidt øje, men babyer er mere hårdføre end man skulle tro. Den der med at stoppe med at trække vejret har vores yngste også gjort - det er mere almindeligt end man skulle tro, og normalt ikke farligt, selvom det er skræmmende.

Anmeld Citér

20. november 2015

Sedigfor

Skouboe skriver:

Hold lidt øje, men babyer er mere hårdføre end man skulle tro. Den der med at stoppe med at trække vejret har vores yngste også gjort - det er mere almindeligt end man skulle tro, og normalt ikke farligt, selvom det er skræmmende.

Vildt skræmmende! Men har taget hendes seng ind til mig 

Anmeld Citér

21. november 2015

Skouboe

Bare til info, så kan det sagtens ske igen - bare så du er forberedt. Læs evt. lidt her:  https://www.sundhed.dk/borger/sygdomme-a-aa/boern/sygdomme/nervesystemet/affektkramper/ 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.