Navne ideer.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.524 visninger
5 svar
0 synes godt om
20. september 2009

quity

Jeg mangler hjælp. Jeg venter mig (er i uge 31) og er fuldstændig ide forladt hvad navne angår. Jeg ved ik og jeg venter en dreng eller pige så mangler navne til begge køn. Har i forvejen en søn der hedder Malik Oliver så det må gerne passe lidt til dette og skal helst indeholde 2 navne.
Har selv tænkt på Luca uanset hvilket køn, men mangler så et navn mere.
Af pige navne har jeg haft i tankerne; 
Liv (mangler et navn mere til dette)
Malika(mangler et navn mere til dette. Og ligger dette for tæt på Mailk?)

Intet ligger fast og søger derfor hjælp til flere navne, både drenge og pige.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2009

Lillefe

quity skriver:

Jeg mangler hjælp. Jeg venter mig (er i uge 31) og er fuldstændig ide forladt hvad navne angår. Jeg ved ik og jeg venter en dreng eller pige så mangler navne til begge køn. Har i forvejen en søn der hedder Malik Oliver så det må gerne passe lidt til dette og skal helst indeholde 2 navne.
Har selv tænkt på Luca uanset hvilket køn, men mangler så et navn mere.
Af pige navne har jeg haft i tankerne; 
Liv (mangler et navn mere til dette)
Malika(mangler et navn mere til dette. Og ligger dette for tæt på Mailk?)

Intet ligger fast og søger derfor hjælp til flere navne, både drenge og pige.

Ja men så vil jeg da prøve hvad med Marc Anton? Mattis Luca? MaRion syntes jeg er et meget smukt navn, det kunne jeg godt finde på at have brugt.. men min kæreste kan ikke lide det.. (eller min farmor som hed det)
eller Rebecca Therese?

Nå nu ved jeg ikke lige mere.. men her var lidt idér til nogle søde navne!!

Mvh merethe 

Anmeld

20. september 2009

Junibæbs2013

Hejsa. Tillykke med bæbsen i mavsen.

Jeg er generelt rigtig dårlig til at komme med navneforslag men vil dog lige komme med en lille kommentar: jeg synes helt ærligt ikke, at det er en god ide, at du kalder en eventuel datter Malika, når din søn hedder Malik.

Sorry, det lyder altså bare som Karl & Karla eller Erik & Erika. Håber du ved, at det bare er et velmenende råd fra min side

Anmeld

20. september 2009

quity

Tusind tak for jeres foreslag og kommentar. Tænker stadig.
Trutten: Jeg spørger om jeres mening fordi jeg ønsker den, så ser det kun som positivt. Jeg er jo selv i tvivl.

Anmeld

20. september 2009

FrkT

Jeg vil også starte ud med at sige, at jeg synes det er en rigtig dårlig idé at kalde en evt. datter for Malika, når din søn hedder Malik....

Og så har jeg prøvet at tænke på nogle navne, som jeg synes kunne passe til Malik Oliver... de er her:

Pigenavne:
Liva Marie
Anne Kathrine
Julie Elisabeth
Viola Josefine
Freja Louise
Signe Emilie

Drengenavne:
Laurits Mathias
William Alexander
Patrick Nathaniel
Phillip Andreas
Kristoffer Tobias
Thomas Kristian

Anmeld

20. september 2009

mor_sabina

Er ogs¨å helt vild med smmensatte navne. Holder nmit pigenavn tæt til kroppen hvis jeg skulle få brug for det en dag Men har da flere ideer som jeg gerne deler ud af:
Aya Emilie/Emilia
Lina Liv
Smilla Malou

Drengenavnene er sværre og jeg leder også selv efter et sammensat drengenavn men måske:
Xander Elias

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.