Bogen "Du skal være far" af Thomas Oldrup?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Bogen "Du skal være far" go/No go

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.422 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. november 2015

Anonym trådstarter

Hej kære fædre/kommende fædre der ude

Da min kæreste og jeg er igang med at lave vores første barn, havde jeg tænkt på at købe ham bogen "Du skal være far - og har 40 uger til at fatte det" af Thomas  Oldrup som en hjælp til ham med info og ting han måske ikke viste at han gerne ville have vist, men hvad tænker i om den, har i den og synes i at den har hjulpet jer med nogle ting om at være far?

Jeg tænker selv at den vil være en god hjælp men ved jo af gode grunde ikke hvordan i som fædre/kommende fædre tænker om den og om den er brugbare eller bare "hygge læsning"

Hilsen fra

En kæreste der ønsker sin mand den bedste start på tilværelsen som kommende far

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

20. november 2015

Hullahop92

Profilbillede for Hullahop92

Jeg købte den til min mand, da han skulle være far for første gang.  Den indholder ikke meget ny information, hvis man - som jeg - har læst godt op på lektien inden. Men jeg  fornemmer, at min mand fik en del ud af bogen. Den er skrevet på en sjov og meget "mande-agtig" måde.  Og det var derudover rigtig hyggeligt at have et ugentligt kapitel at se frem til! 

Anmeld Citér

20. november 2015

DortheL

Jeg købte den til min mand, da jeg havde testet positiv. Det var sådan, jeg fortalte det til ham. 

Han fik rigtig meget ud af bogen, og den er skrevet så den sjoveste måde. Jeg endte med at læse den også :-) 

Anmeld Citér

20. november 2015

Aspek

Profilbillede for Aspek

Den var også et hit her, faktisk for os begge to. De almindelige graviditetsbøger gik jeg lidt død i, de var alt for tørre. Denne her læste vi begge to til stor fornøjelse. Så vil sige den er ikke kun til far. Min kæreste var så glad for bogen

Anmeld Citér

20. november 2015

Steffecph

Profilbillede for Steffecph
M, 2015

Jeg købte den til min kæreste i advendtsgave. Og den var et hit. Jeg købte også en anden - som jeg ikke kan huske titlen på. Men den er simpelthen så sjov! Vi fik begge rigtig meget ud af den :-) 

Anmeld Citér

20. november 2015

AnoMe

Anonym skriver:

Da min kæreste og jeg er igang med at lave vores første barn, havde jeg tænkt på at købe ham bogen "Du skal være far - og har 40 uger til at fatte det" af Thomas  Oldrup som en hjælp til ham med info og ting han måske ikke viste at han gerne ville have vist, men hvad tænker i om den, har i den og synes i at den har hjulpet jer med nogle ting om at være far?

Jeg tænker selv at den vil være en god hjælp men ved jo af gode grunde ikke hvordan i som fædre/kommende fædre tænker om den og om den er brugbare eller bare "hygge læsning"

Hilsen fra

Jeg gav min mand bogen da jeg blev gravid.. Han siger at det mere er hyggelæsning for ham.. Men den er humoristisk og forklare tingene i mandehøjde.. Fx. Nu vejer babyen det samme som en dåseøl.. Nu er babyen lige så slot som en zippo lighter osv. 

Herhjemme læser vi i bogen sammen hver gang vi går ind i en ny uge og så snakker vi bagefter om hvad der stod.. Den er også god for kvinder at læse.. Den kan få kvinder til at forstå mænds tanker og handlinger under en graviditet.. Og han får forklaret på en måde som han forstår, hvad kvinden føler og tænker

Anmeld Citér

20. november 2015

AnoMe

Anonym skriver:

Hilsen fra

Jeg gav min mand bogen da jeg blev gravid.. Han siger at det mere er hyggelæsning for ham.. Men den er humoristisk og forklare tingene i mandehøjde.. Fx. Nu vejer babyen det samme som en dåseøl.. Nu er babyen lige så slot som en zippo lighter osv. 

Herhjemme læser vi i bogen sammen hver gang vi går ind i en ny uge og så snakker vi bagefter om hvad der stod.. Den er også god for kvinder at læse.. Den kan få kvinder til at forstå mænds tanker og handlinger under en graviditet.. Og han får forklaret på en måde som han forstår, hvad kvinden føler og tænker

Anmeld Citér

20. november 2015

MK09

Anonym skriver:

Hilsen fra

Jeg har svaret no go. Ikke fordi jeg som sådan ikke synes det er en god ide med en sådan bog, men mere fordi at jeg (og min mand) ikke synes at lige netop denne bog er værd at læse. Min mand læser den (jeg er gravid 36+0) og har også læst op fra den flere gange. Vi synes begge at den er direkte kedelig og kliche-agtig skrevet og ofte taler ned til manden. De informationer man rent faktisk kan bruge til noget kan man også få mange andre steder fra og er ike unikke for denne bog. Så jeg vil ikke anbefale den. Til gengæld synes jeg ideen om en bog til den kommende far er rigtig hyggelig og har hør at bogen "far på færde" (muligvis skrevet af Lars Daneskou - men er ikke sikker)  skulle være rigtig sjov og godt skrevet! Har dog ikke læst denne selv, men det kunne også være en ide. Knus fra mig

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.