Barnevognsputning og ammestrejke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

746 visninger
4 svar
0 synes godt om
19. november 2015

Avangelion

Hej alle

Jeg har været ude at købe en fin sleepbag (voksi style) til min barnevogn fordi jeg tænkte den var bedre her til vinter. Jeg har så oplevet at min søn kun sover korte perioder når han sover i den, men lægger jeg har tilgænglig i drartposen og dynen så sover han som han plejer.

mit spørsmål er så, kan der virkelig være  så stor forskel på hvad man putter dem ud at sove i??

er der nogle som haroplevet ammestrejke af den ene aller den anden årsag? Pga. Mens eller noget andet? Hvor længe stod det på og kom i godt igennem det?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2015

Babygirl2014

Jeg har været igennem ammestrejke pga. opstart på minipiller. Jeg stoppede hurtigt med pillerne (prøvede igen nogle mdr. senere), og lå hud-mod-hud med min datter, så hun fik fri adgang til brystet. Efter 2 dage med dette, begyndte hun at få sin gamle rytme igen 

Anmeld Citér

19. november 2015

MorTil3+

Vores den mindste gik i ammestrejke pga mens og det var en uge før mens startede og hele den uge det stod på, dvs 2 uger af gangen. Efter 3 mens gav vi op.

Anmeld Citér

19. november 2015

Ellie79

Hej alle

Jeg har været ude at købe en fin sleepbag (voksi style) til min barnevogn fordi jeg tænkte den var bedre her til vinter. Jeg har så oplevet at min søn kun sover korte perioder når han sover i den, men lægger jeg har tilgænglig i drartposen og dynen så sover han som han plejer.

mit spørsmål er så, kan der virkelig være  så stor forskel på hvad man putter dem ud at sove i??

er der nogle som haroplevet ammestrejke af den ene aller den anden årsag? Pga. Mens eller noget andet? Hvor længe stod det på og kom i godt igennem det?

min søn sov simpelthen så dårligt i dragt og dyne så købte en sleeb bag ligesom dig og nu sover han en hel del bedre, så ja der er stor forskel på hvor de sover. min søn er nmmer 3 ingen af hans søskende har ville sove i voksipose og der er vi gået tilbage til dragt og dyne.

jeg oplevede ammestrejke med min nummer 2 søn, tror den varede et par dage hvor han intet ville indtage og lagde jeg ham til brystet skreg han bare. men pludselig var han tilbage.

Anmeld Citér

20. november 2015

Avangelion

tak for jeres svar hid til. vi har stadig ammestrejke (er ret ovebevist om at det er pga. mensstruation og har varet snart 14 dage, jeg kan ligge ham til 1-2 gange af 5, det er bestemt ikke sjovt . Men... jeg kæmper for det.

Overvejer at få lagt spiral i håb om at det kan afhjælpe smagen i mælken og så en elektisk brystpumpe, det er for hådt at skulle sidde flere gange om dagen med en håndpumpe  og så må det tage den tid som det tager.

*ønske om håb forude*

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.