Nu også en del af mig..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

810 visninger
3 svar
0 synes godt om
19. november 2015

Sabone

Jeg testede positivt d. 8. november og lykken var stor.. 

Mandag d. 16. november står jeg op og har blod i mine trusser..

Ribger til lægen, som er ret kold i røven. Jeg kunne ringe igen tirsdag, hvis jeg stadig blødte.. 

Mandag aften, efter en hel dag med blødning og en smule smerter, ringer jeg til vagtlægen for at få noget smertestillende og noget at sove på. De vil se mig og herfra bliver jeg sendt til scanning. 

Blev undersøgt grundigt, men lægen kunne ikke finde tegn på graviditet. Jeg blev sendt hen for at få taget blodprøve og det skulle jeg så igen i dag. De vil ringe med svaret enten i dag eller i morgen, så jeg venter bare.. 

Jeg tror ikke på, at der er noget at komme efter. Min krop har skilt sig af det, som skulle være vores juli baby og det har der sikkert været en mening med, men fuck det er hårdt! 

Andreas skal altså ikke være storebror alligevel.. Ikke lige nu i hvert fald! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2015

lillespir26

Sabone skriver:

Jeg testede positivt d. 8. november og lykken var stor.. 

Mandag d. 16. november står jeg op og har blod i mine trusser..

Ribger til lægen, som er ret kold i røven. Jeg kunne ringe igen tirsdag, hvis jeg stadig blødte.. 

Mandag aften, efter en hel dag med blødning og en smule smerter, ringer jeg til vagtlægen for at få noget smertestillende og noget at sove på. De vil se mig og herfra bliver jeg sendt til scanning. 

Blev undersøgt grundigt, men lægen kunne ikke finde tegn på graviditet. Jeg blev sendt hen for at få taget blodprøve og det skulle jeg så igen i dag. De vil ringe med svaret enten i dag eller i morgen, så jeg venter bare.. 

Jeg tror ikke på, at der er noget at komme efter. Min krop har skilt sig af det, som skulle være vores juli baby og det har der sikkert været en mening med, men fuck det er hårdt! 

Andreas skal altså ikke være storebror alligevel.. Ikke lige nu i hvert fald! 

Anmeld Citér

19. november 2015

Louisevilhababy

Det må være hårdt at være den igennem .. Man kan sige meget, hvor man synes det må hjælpe dig, men der er nok intet der gør det bedre eller nemmere for jer, og dig især! Jeg håber i hurtigt og snart får en lille spire i maven igen ❤️❤️❤️

Anmeld Citér

19. november 2015

Manna

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.