Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej, vi har en Casper herhjemme.
har ikke fået at vide hvilket køn jeg venter, da det er lige tidligt nok vi har fundet navnet hvis det bliver en dreng..
men er i tvivl hvis det bliver en pige:
Clara
Julie
Ea Sofia
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
tullemortilsnart2 skriver: Hej, vi har en Casper herhjemme. har ikke fået at vide hvilket køn jeg venter, da det er lige tidligt nok vi har fundet navnet hvis det bliver en dreng.. men er i tvivl hvis det bliver en pige: Clara Julie Ea Sofia
Clara synes jeg er virkelig smukt, og passer rigtig godt til Casper
frkfynbo skriver: Clara synes jeg er virkelig smukt, og passer rigtig godt til Casper
sys jeg nemlig også. Ea er min kæreste vild med, men sys ikke det passertil storebror navn.
Helt klart Clara, så fint og går smukt til Casper
Julie eller Ea Sofie. Jeg synes det er upraktisk at de har samme forbogstav, da deres initialer så bliver de samme
Synes Julie er bedst og rigtig sødt Kan også rigtig godt lide Clara, men synes det er for tæt på Casper.. Held og lykke med beslutningen
Casper og Julie
Ea, det er da er smukt navn og tillykke
Clara er så smukt
Aspek skriver: Julie eller Ea Sofie. Jeg synes det er upraktisk at de har samme forbogstav, da deres initialer så bliver de samme
Jeg har tre børn med samme initialer - har aldrig oplevet det som upraktisk eller et problem. Hvad mener du mere præcist?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128