Kan ikke se hvordan de kan være det bekendt.
Jeg kommer da under det rådighedsbeløb, de har sat for mig og min datter, så det vil sige at især min datter bliver ramt, for det kommer da til at betyde vi må sløjfe hendes elskede fodbold, der koster 500 kr pr halve år + diverse udgifter på udstyr som omhandler alt fra fodboldstrømper,- støvler, indesko, benskinner og spilletrøje. Vores vinterferie som lige pt egentlig er billig nok, da vi splejser med noget familie om udgifterne, får vi heller ikke råd til, da jeg ikke ville kunne finde de penge, som jeg i forvejen spinker og sparer for, for at få råd til men et valg jeg har taget for at min datter får nogle andre oplevelser end bare at blive hjemme.
Jeg har både psykiske og fysiske skavanker, har ikke haft et regulært job i minium 6 år, følger de kurser jeg får stukket i næsen, for det kan jo være jeg ved et mirakel bliver rask men knækker kun halsen gang på gang og skal kæmpe mig tilbage. Jeg vil da også blive ramt på 225 timers-reglen og da jeg i systemets øjne er for rask til en førtidspension, ja så bliver jeg ramt igen og min datter er jo uden skyld men hovedsagligt hende det går ud over. Jeg har tudet over det og kommer da til det igen. 2300 kr eller derover er da mange penge at undvære, når man i forvejen skal tænke sig godt om for at det hele kan løbe rundt...

Anmeld
Citér