Nye ideer til mandelgaven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

958 visninger
6 svar
1 synes godt om
18. november 2015

KathrineSvendsen

I går solgte jeg en selfie stang med knap og ledning på min webshop, hvor kunden oplyste mig om at hun skulle bruge den til en mandelgave - Det er sgu da nytænkningen i forhold til den typiske æske chokolade, som kan deles med alle... 

Da jeg skal til et par forskellige julefrokoster, kunne jeg godt bruge et par nye og sjove gaveideer fra jer til en god og anderledes mandelgave. 

Hvad plejer i selv at give i mandelgave? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2015

EAF

I går solgte jeg en selfie stang med knap og ledning på min webshop, hvor kunden oplyste mig om at hun skulle bruge den til en mandelgave - Det er sgu da nytænkningen i forhold til den typiske æske chokolade, som kan deles med alle... 

Da jeg skal til et par forskellige julefrokoster, kunne jeg godt bruge et par nye og sjove gaveideer fra jer til en god og anderledes mandelgave. 

Hvad plejer i selv at give i mandelgave? 

Vi har et aftalt beløb vi giver for, så vi er nok mest på Tiger-butikken, det kan være alt fra spil til toiletruller med nissehuer på (f.eks. de der umulige puslespil med eksempelvis billeder af tegnestifter zoomet ind med 5 forskellige farver, catchen er bare at der så er afbilledet et par tusinde tegnestifter, så det bliver et evighedsspil) Det gav god sjov sidste år da de modtog dem. Syntes de var geniale. 

Anmeld Citér

19. november 2015

KathrineSvendsen

Ej hvor er det hyggeligt at gaven ender som en fællesgave!! Det var en rigtig god ide og til et billigt budget  

Anmeld Citér

22. november 2015

Tillesen

Sjove mandelgaver ? Tja...der en nogen her 

Anmeld Citér

22. november 2015

KathrineSvendsen

Jeg kunne rigtig godt lide den kæmpe vingummi bamse

Og nu var Helle Torning stangen også med på listen (selfiestangen) ✔ Hvis man fx skal til tøse julefrokost kan man både få den sjove selfie stang og en sød vinterhue fra kun 109 kr som en samlet gave på www.selfiehuer.dk/8-julegaver-til-hende/

Anmeld Citér

24. november 2015

Tillesen

Tillesen skriver:

Sjove mandelgaver ? Tja...der en nogen her 

eller HER  

Anmeld Citér

27. november 2015

KathrineSvendsen

Haha nr. 8 er genial: Bean Boozled

Dem ønskede min bror engang i fødselsdagsgave, da ha blev 9. Det var absolut underholdende for os alle sammen! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.