JH12 skriver:
Godaften ..
Håber virkelig der er nogle gode råd at hente.. For er efterhånden desperat..
Sagen er den at jeg har en skøn lille dreng på 4,5 måned.. Han er egentlig en glad og mild dreng, med let til smil. Han vokser utrolig godt og tager meget flot på stadigvæk.. Han NÆGTER at bruge sut, sutteflaske mm.
Han sover aller MAX 14-15 timer i døgnet. Hvilket som sådan ikke er noget problem, for han virker glad og tilfreds og udviklingsmæssigt er han foran.. Han er en stærk okse..
Nu til problemet.. Om natten vågner han ca en gang i timen og vil have mad..
Og nogle gange vågner han og er helt utrøstelig. Han ligger i sengen hos mig, og ofte må jeg slet ikke flytte mig uden han vågner. Jeg har forsøgt at få ham i egen seng lige fra dag et, men han vågner med det samme og bliver dybt ulykkelig og finder først ro hos mig igen. (Har prøvet med slyngevugge og Leandervugge, plus lift 

)
Har idag fået en øre, næse, hals læge til at kigge på ham, og der er umiddelbart ikke noget at se..
Hans første 3 måneders leve tid, havde han kolik, med ved hjælpe fra 5 ture ved kiropraktoren kom vi helt sindet igennem det..
Nu har vi overvejet at prøve Zone terapi eller kranio Sanral terapi..
Nogen der har været i en lignende situation og hvad har i gjord for at få lidt mere nattesøvn?
På forhånd tusind tak, fra en meget træt mor der snart ikke har fået nattesøvn i 5 måneder ..
undskyld det blev langt ..