Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
&' der er stadigvæk ikke nogen lillepige som ellers alle (både læger og jordemødre) havde spået om ville komme før uge 38 .. næææænæ hun har det alt for godt inden i varmen ! - fik igår på mit sidste jordemoder besøg foretaget en hindeløsning simpelthen fordi jeg ikke kan sove mere, hele min krop arbejder på højtryk er jeg slet ikke i tvivl om, og med 1½ cm livmoderhals og 3 cm åben kunne det sagtens lade sig gøre, og indtil videre har det dog kun givet murren i underlivet og pletblødning/slimproppen der er gået - med min datter fik jeg lavet 2 hindeløsninger og i nr 2 gik der en halv time også gik vandet bedst som man sad med en venindes søn på skødet ! - jeg må ærligt indrømme at jeg er ved at være utålmodig men det jo meget normalt siger 'de kloge' ;-) - Hvordan startede jeres fødsel ? og jer der fik lavet hindeløsning havde i nogen effekt med det eller ? og hvis der ikke sker noget - er der så nogen der måske kan hjælpe med en bette forklaring på igangsættelse efter uge 40 med barn nr 2 ? jeg er meget nysgerrig, utålmodig og MEGET træt efterhånden så beklager hvis det virker som noget værre volapyk det jeg skriver:p
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128