Har brug for en happy ending

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.010 visninger
6 svar
12 synes godt om
16. november 2015

Åbsan

Mit vand gik i 25+2, det er 2 dage siden. Min søn er stadig indenfor og trives.. Vi har fået 2 lungemodnede sprøjter og jeg agter at holde ham inde selvom han ikke har så meget fostervand lige nu, de siger at min livmoderhals er lukket og vi kan være heldige at der kommer fostervand igen. Nogen der har oplevet at holde lidt på barnet uden fostervand? Jeg satser stort på at holde ham 8 uger endnu 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2015

charthys

Min naboes vand gik i uge 23, og hun lå i isolation med benene i vejret nærmest, indtil uge 28+ før fødslen gik i gang.

Jeg ved ikke om du kan holde ham derinde otte uger endnu,  men adskillige uger er bestemt muligt.

Held og lykke  

Anmeld Citér

16. november 2015

Mom2Two

Åbsan skriver:

Mit vand gik i 25+2, det er 2 dage siden. Min søn er stadig indenfor og trives.. Vi har fået 2 lungemodnede sprøjter og jeg agter at holde ham inde selvom han ikke har så meget fostervand lige nu, de siger at min livmoderhals er lukket og vi kan være heldige at der kommer fostervand igen. Nogen der har oplevet at holde lidt på barnet uden fostervand? Jeg satser stort på at holde ham 8 uger endnu 

Jeg holdte en uge med den første.. Fik ham i uge 33... Den yngste et par dage, så løsnede moderkagen sig i uge 29+1...

krydser alt <3

Anmeld Citér

16. november 2015

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Begge mine holdte 3 uger ca... Men vigtigt at være total sengeliggende... Med den store dannede jeg fostervand, men fik bakterier og derfor skulle han ud... Den lille dannede jeg ikke yderligere fostervand, men jeg gik i fødsel i uge 25+0.. Godt 3 uger efter jeg fik vandafgang.... Og begge er nogle lækre unger... 

Det er dog ikke uden omkostninger, da jeg går hjemme med den lille nu på 5 år, da han er så sensitiv at han ikke kan tåle, at være i bh hele ugen... Han er dog en meget kvik dreng... 

Håber du kan holde på guldet så længe som muligt, men du går en sindsyg hård tid i møde.... Og hvis du har brug for at snakke, så send en PB...

knus Mette 

Anmeld Citér

17. november 2015

Åbsan

Tak for jeres svar..

jeg havde brug for at høre om andre der har været i samme situation.. Det kan jo ikke sammenlignes, men alt hvad der kan give et os et håb, håbet er jo trods alt det sidste der er tilbage. 

Ligger bare i sengen og bliver liggende :-) 

Anmeld Citér

25. januar 2016

Tanja1234

Nu er din tråd efterhånden blevet gammel og jeg håber at du holdt den lille inde, så lang tid som muligt.

Mit vand gik i uge 16 og jeg fødte først 33+6. Det var selvfølgelig en helt ekstrem situation, men jeg tænkte at det måske kunne give dig, eller andre i samme situation lidt håb

Min datter er i dag 4 år og stortrives uden mén

Anmeld Citér

29. februar 2016

Åbsan

Jeg kunne holde Helmut inde i 5 dage uden fostervand, men han blev taget ved akut kejsersnit da hans navlestreng gled ud. 

Han blev født 25+5 og vejede 820 gram.. Vi kom naturligvis på Rigets neonatal afd. Han har indtil videre klaret sig godt og idag 3 mdr efter vejer han 3 kilo.

tak fordi du ville dele dit mirakel med mig. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.