Designer Klapvogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

760 visninger
6 svar
1 synes godt om
16. november 2015

Christoffer

Hvad mener i om dette enkle klapvogn-design, og hvem tror i målgruppen vil være til sådan en?

Jeg er industriel designer, og ved at udvikle denne klapvogn. 

Det specielle ved den er, at den kan bruges til mere end børne transport. Der er mere plads i bunden til indkøbsvare, den er ret smal så den kan komme nemt rundt i metro m.v.

Selve sædet kan hives af og vognen kan så bruges til fx en golftaske med mere.

Ville være rart med lidt feedback på projektet, som kan ses på designskolen i København fra d. 29 januar 2016 på vinter udstillingen.

Hilsen

Christoffer

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2015

jenny4

Christoffer skriver:

Hvad mener i om dette enkle klapvogn-design, og hvem tror i målgruppen vil være til sådan en?

Jeg er industriel designer, og ved at udvikle denne klapvogn. 

Det specielle ved den er, at den kan bruges til mere end børne transport. Der er mere plads i bunden til indkøbsvare, den er ret smal så den kan komme nemt rundt i metro m.v.

Selve sædet kan hives af og vognen kan så bruges til fx en golftaske med mere.

Ville være rart med lidt feedback på projektet, som kan ses på designskolen i København fra d. 29 januar 2016 på vinter udstillingen.

Hilsen

Christoffer

Mine udmiddelbare tanker er at den ser lidt for futuristisk ud til min smag - måske det ville hjælpe hvis aludelen var sort i stedet. Herudover ser det ikke ud til at barnet har ret god plads eller også er det kun til små børn. Når sædet alligevel kan tages af så ville det være smart hvis man kunne højdeindstille det så den også kunne bruges til større børn. Her er det en god ide at sædet er tættere på jorden så barnet selv kan kravle ind og ud.

kan ryglænet ligges ned? Det synes jeg er rart hvis man er på tur og barnet bliver træt undervejs..

Anmeld Citér

16. november 2015

jenny4

jenny4 skriver:

Mine udmiddelbare tanker er at den ser lidt for futuristisk ud til min smag - måske det ville hjælpe hvis aludelen var sort i stedet. Herudover ser det ikke ud til at barnet har ret god plads eller også er det kun til små børn. Når sædet alligevel kan tages af så ville det være smart hvis man kunne højdeindstille det så den også kunne bruges til større børn. Her er det en god ide at sædet er tættere på jorden så barnet selv kan kravle ind og ud.

kan ryglænet ligges ned? Det synes jeg er rart hvis man er på tur og barnet bliver træt undervejs..

Og så er det vigtigt at den kan klappe nemt sammen og ikke fylder så meget..

Anmeld Citér

16. november 2015

Christoffer

Vognen er lavet til begrænset brug. Det er ikke en man tager ud på en lang tur i skoven el. lign. Det er til mindre ture inde i byen. Og den er lavet så den fylder mindst muligt. Dvs. lavet til nemt at komme rundt i supermarkedet, tøjbutikken (der hvor man må have den med ind) og lign.

Der er højdejustering til benene. Så når barnet vosker, så bliver fodtrinnet justeret. Pladsen til barnet er den samme som i en normal paraply vogn. Barnet er placeret en smule højere, så der er mere afsætningsplads til fx indkøbsvare osv. 

Stellets forkant kan bruges som fodtrin til når barnet klatre op.

Stellet er lavet i letvægts plastik, og designer er "anderledes" i forhold til det traditionelle.

Så hvem mon er målgruppen på denne?

Jeg tænker den moderne person som ikke er afvisende for at bryde traditionerne. Bor måske på Frederiksberg, arbejder i den private sektor?

Lad mig høre hvad i tænker

Anmeld Citér

16. november 2015

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Aiiiiii den er fed!!!!!!!!!! Kan den ligges ned ? Hvis ja hvad er liggemålet? Og hvor mange kilo er den op til? 

Anmeld Citér

16. november 2015

LOL

Den er mega fed og lækker at se på  hvis sædet alligevel kan tages af, hvorfor så ikke lave en autostol ud af det? Jeg ville gerne eje den, den er flot 

Anmeld Citér

16. november 2015

Christoffer

Sædet kan desværre ikke lægges ned. Det kan være det kommer som extra udstyr

Den vil kunne klare et barn op til 25 kg. + 2 indkøbsposers indhold.

Den er skrabet og enkel, nem at folde sammen og skifte dele på. Den er også nem at tage hjulene af hvis den skal ind i et skab eller i bagagerummet i bilen 

Der bliver også lavet regnslag til den!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.