Barselslivet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2015

Mor11

Profilbillede for Mor11

Jeg nød dagene uden planer allermest  synes altid det endte med at være ubelejligt ift søvn osv når vi havde aftaler. 

Nå, men jeg gik til efterfødselstræning fra 2mdr efter fødsel og 2-3mdr frem, og så var jeg i 2 mødregrupper som jeg sås med hver 14. Dag - så det passede med 1 gang mødregruppe hver uge jeg syntes 2 faste ting om ugen var rigeligt, følte jeg jagede rundt uden tid til ordenligt fokus på baby hvis jeg havde 3aftaler på en uge.  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2015

Benjamins'mor

fif skriver:

Hej med jer

jeg er lidt interreseret i hva i fortager jer, med jeres små når i er på barsel?

jeg må indrømme at jeg synes det kan være nogle meget lange og ensomme dage en gang imellem. Og når jeg snakker med andre , så har de så travlt og er altid booket... 

Da jeg fik min søn gik jeg i "ung-mødregruppe" nogen fredage om måneden, som sundhedsplejersken havde arrangeret. Så kom sundhedsplejersken også og vejede og målte ens barn hvis man ønskede det.

Så fandt jeg en herinde, hun boede godt nok et stykke væk men så mødtes vi nogen gange på halvvejen og hyggede os med lidt shopping og spisning med børnene. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.