Knude i brystet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

784 visninger
5 svar
4 synes godt om
16. november 2015

Meandu

Håber nogen har prøvet noget lign. Hvor intet var galt. Jeg ammer, og har fundet en knude i mit bryst på str. Med en ært. Ligner ik mælkeknude. Har prøvet at massere den væk, putte noget varmt på, og håndmalke den. Den forsvinder ik. Nogen der har prøvet lign?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2015

FruStolpe

Meandu skriver:

Håber nogen har prøvet noget lign. Hvor intet var galt. Jeg ammer, og har fundet en knude i mit bryst på str. Med en ært. Ligner ik mælkeknude. Har prøvet at massere den væk, putte noget varmt på, og håndmalke den. Den forsvinder ik. Nogen der har prøvet lign?

Jeg ville omgående søge læge, hvis jeg fandt en knude i brystet !!! 

Anmeld Citér

16. november 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79

Min veninde fandt en knude i hendes bryst mens hun ammede, hun slog den hen med at det nok var en mælkeknude og "glemte" alt om den i 1 mdres tid, hvorefter hun opdage at den var vokset.

Hun tog til lægen, som sendte hende vidre. I løbet af mindre end 14 havde hun fået konstateret brystkraft, fået fjernet brystet og var i gang med kemo.

Heller blive tjekket en gang for meget, end en gang for lidt! Vh stine

Anmeld Citér

16. november 2015

Ellie79

Meandu skriver:

Jeg har døjet en del med små knuder her i amningen, men hovedet kører og tog en tur forbi lægen. Mine var bare mælk - men det gav ro at lægen sagde det. I dag er de væk - men ring og det tjekket 

Anmeld Citér

16. november 2015

Fremad

Ja.... Jeg havde først en cyste...

Denne gang har jeg fået en byld... Du skal kontakte lægen og de skal IKKE bare lade dig se tiden an... Du kan inde få lavet mammografi men en scanning istedet....

Anmeld Citér

16. november 2015

jenny4

Jeg har prøvet det to gange - blev scannet begge gange og mamografi den ene gang (hvor jeg var færdig med at amme). Det var tilstoppede og knudrede mælkegange som gik væk af sig selv. Men hellere få det tjekket en gang for meget end en gang for lidt.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.