Babyalarmer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

505 visninger
4 svar
0 synes godt om
15. november 2015

Jeasor85

vi skal have købt nye babyalarmer, men synes det er en jungel. 

Hvilke synes i man skal vælge?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2015

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Jeasor85 skriver:

vi har en PrimaNova... der er både gode og dårlige ting ved den, men de vigtigste er nok:

den er simpel; der er en tænd/sluk knap, volume og så en 'pind' til at stille mellem de fire kanaler.

dens rækkevidde er uden forhindringer; vi bor på første sal, og kan have svært ved at få signal da væggene tager en del af det.

Anmeld Citér

15. november 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Jeasor85 skriver:

Jeg har både haft den fra Philips Avent, og den fra Ikea. Jeg er klart gladest for den fra Ikea. Babydelen er lille og fylder ikke ret meget i barnevognen, forhold til Avent. Og så sorterer den unødvendig støj fra. Så hvis man f.eks bor lige ud til en trafikeret vej behøver man ikke at lytte til alle bilerne der suser forbi. Men alligevel kan man sagtens høre baby.

Anmeld Citér

15. november 2015

Monski

Vi har en padwico 850 og den er fantastisk! 

Den er lille, den lader virkelig hurtigt op og holder længe. Man kan sorterer baggrundsstøj fra, der er natlampe i babydelen, den kan vibrerer så man f.eks kan mærke den hvis man har den i lommens mens man støvsuger osv. Og så har den "talk-back" funktion. Derudover har den lav stråling  

Anmeld Citér

15. november 2015

OneWish00

Hejsa... Jeg er første gangs mor og håber snart at min lille dreng vil komme til verden. Jeg har termin d. 29/11 så jeg har af gode grunde ikke prøvede min babyalam endnu.. 

Men vi har valgt at købe den der hedder Nabby, det er en alam som samarbejder med ens iphone/Android (så den kræver self at man har en )   

Men vi synes den virker rigtigt smart, den er meget lille og fylder ikke rigtigt noget, også synes jeg det er smart da man jo altid har sin tlf på sig Har en veninde som også har købt denne og hun er rigtigt glad for den, og meget glad for hun ikke skal slæbe på to babyalamer nåh hun skal ud!  

Men du kan prøve og gå ind på deres hjemmeside: http://www.nabby.dk 

Håber i finder en der passer til jer! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.