Urenhed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.814 visninger
10 svar
2 synes godt om
14. november 2015

Sedigfor

Har i nogle gode råd til at komme urenheder til livs med? Min hud er meget følsom men skal alligevel bruge noget der er stræk før det hjælper. Råd modtages med kys hånd! (:

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2015

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Sedigfor skriver:

Har i nogle gode råd til at komme urenheder til livs med? Min hud er meget følsom men skal alligevel bruge noget der er stræk før det hjælper. Råd modtages med kys hånd! (:

Hvilke urenheder mener du?? Og hvor på kroppen? 

Anmeld Citér

14. november 2015

Sedigfor

Mor og meget mere skriver:

Hvilke urenheder mener du?? Og hvor på kroppen? 

Bumser �� Og i ansigtet (:

Anmeld Citér

15. november 2015

jjuhl

Profilbillede for jjuhl

Jeg har døjet rigtigt meget med acne, men kan  holde det nede hvis jeg bruger en oliefri ansigscreme.det er svært at finde en god en til billig penge her hjemme,  bruger en fra tysk apoteket der hedder oil frei. Den koster omkring 100 kr er drøj i brug og giver masser af fugt. Den og ole henriksen er dem jeg har bedst erfaring med. Bruger en ansigtscrub fra  Nuskin og min scintonic er bare matas de stribede.  Det er sådan jeg har fået det bedste resultat 

Har du fået analyseret din hud? Man kan nemlig godt have en sart hud trods bumser. Så  er de skrappe midler ikke til gavn.

Anmeld Citér

15. november 2015

Sedigfor

jjuhl skriver:

Jeg har døjet rigtigt meget med acne, men kan  holde det nede hvis jeg bruger en oliefri ansigscreme.det er svært at finde en god en til billig penge her hjemme,  bruger en fra tysk apoteket der hedder oil frei. Den koster omkring 100 kr er drøj i brug og giver masser af fugt. Den og ole henriksen er dem jeg har bedst erfaring med. Bruger en ansigtscrub fra  Nuskin og min scintonic er bare matas de stribede.  Det er sådan jeg har fået det bedste resultat 

Har du fået analyseret din hud? Man kan nemlig godt have en sart hud trods bumser. Så  er de skrappe midler ikke til gavn.

Nej det har jeg ikke fået (: 

hvor får man det gjort så? 

Anmeld Citér

15. november 2015

CR

Sedigfor skriver:

Har du prøvet serien Murad? Murad lavede den serie pga hans søns problem hud med acne. Nu er der så til flere hudtyper imellem. Men dem er rigtig god den serie.

Den kan både fåes i nogle Matas, nogle apoteker, kosmetologer, samt stor magasiner. Men den kan også findes på nettet til billigere penge. Men start et sted hvor de kan vejlede, så du får det rigtige  

Anmeld Citér

15. november 2015

jjuhl

Profilbillede for jjuhl
Sedigfor skriver:

Nej det har jeg ikke fået (: 

hvor får man det gjort så? 

Det kan du hos en kosmetolog. De har også nogle gange i de forretninger der sælger skønhedsprodukter. Bare vær obs på at de sælger dig hele butikken ;-)

Anmeld Citér

15. november 2015

Sedigfor

CR skriver:

Har du prøvet serien Murad? Murad lavede den serie pga hans søns problem hud med acne. Nu er der så til flere hudtyper imellem. Men dem er rigtig god den serie.

Den kan både fåes i nogle Matas, nogle apoteker, kosmetologer, samt stor magasiner. Men den kan også findes på nettet til billigere penge. Men start et sted hvor de kan vejlede, så du får det rigtige  

Har du en hjemmeside hvor jeg kan kigge på dem? (:

Anmeld Citér

15. november 2015

CR

Sedigfor skriver:

Har du en hjemmeside hvor jeg kan kigge på dem? (:

Du kan læse om produkterne inde på Murad.dk

Men vil anbefale at få en vejledning fra en. Så du får de rigtige produkter.

Når du har det kan man købe det på mange sider på nettet som fx nicehair 

Anmeld Citér

15. november 2015

Sedigfor

CR skriver:

Du kan læse om produkterne inde på Murad.dk

Men vil anbefale at få en vejledning fra en. Så du får de rigtige produkter.

Når du har det kan man købe det på mange sider på nettet som fx nicehair 

Tak! (:

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.