rumlen i maven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.018 visninger
2 svar
0 synes godt om
20. september 2009

cdinesen

Hej Alle

Jeg har siden sidste ÆL (en uge siden) haft en rumlen i maven konstant. Mit tarmsystem er slået ud af kurs, og jeg har prøvet alt for at få det stabeliseret , men intet hjælper.

Mit tarmsystem plejer normalt at blive slået helt ud under mens, og har læst at de gener man har under mens, også kan vise sig under den tidlige graviditet.

Er der nogen af jer der har oplevet ligende?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2009

dorthemus

cdinesen skriver:

Hej Alle

Jeg har siden sidste ÆL (en uge siden) haft en rumlen i maven konstant. Mit tarmsystem er slået ud af kurs, og jeg har prøvet alt for at få det stabeliseret , men intet hjælper.

Mit tarmsystem plejer normalt at blive slået helt ud under mens, og har læst at de gener man har under mens, også kan vise sig under den tidlige graviditet.

Er der nogen af jer der har oplevet ligende?

Det kan du tro  Jeg har siden ÆL og inseminationen samme dag haft mens. agtige smerter/ømhed/stikken i underlivet...og i onsdags tog jeg en test og den var positiv
Så det du oplever kan meget vel være en tidlig graviditet... for, at det er det du mærker.

Knus Dorthe
4 + 3

Anmeld

20. september 2009

cdinesen

Jeg krydser også fingre hehe. Så vil jeg hygge mig med min rumlende mave og pænt vente en uge til det er mens tid, og se hvad der sker hehe.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.