39+1 - føler jeg bliver flået

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

549 visninger
1 svar
1 synes godt om
14. november 2015

Anonym trådstarter

For ikke at sætte en masse igang er jeg anonym pga venner osv ikke behøver vide hvis der er noget i gærde :-) . 

Men hele natten igennem og morgenen har jeg følt mit underliv var ved at springe / blive flået fra hinanden - har kunne mærke bevægelse dernede som i at baby sætter sig helt fast (går udfra det er det). Men følelsen af at baby prøver at presse sig ud af mig uden jeg nok er åben gør sku ondt , og vil derfor høre om der er andre der har oplevet det? Jeg er i tvivl om jeg skal kontakte min jordmoder/afdelingen ... Hvad siger i?? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2015

Chellie

Anonym skriver:

For ikke at sætte en masse igang er jeg anonym pga venner osv ikke behøver vide hvis der er noget i gærde :-) . 

Men hele natten igennem og morgenen har jeg følt mit underliv var ved at springe / blive flået fra hinanden - har kunne mærke bevægelse dernede som i at baby sætter sig helt fast (går udfra det er det). Men følelsen af at baby prøver at presse sig ud af mig uden jeg nok er åben gør sku ondt , og vil derfor høre om der er andre der har oplevet det? Jeg er i tvivl om jeg skal kontakte min jordmoder/afdelingen ... Hvad siger i?? 

Hvis du er i tvivl, så synes jeg, svaret er "Ja". Jeg har ikke selv prøvet det, men jeg ville hellere ringe en gang for meget, end en gang for lidt  Pøj pøj!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.