Hvor langt henne, før det er flot...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

605 visninger
2 svar
0 synes godt om
13. november 2015

Enirt

Hej piger

Hvor langt henne skal man være før det er flot, at man klæder sig efter at man er gravid og har lidt mave på.

Jeg er anden gangs gravid og er kun lige 5+0, men synes f.eks. mine bukser strammer lidt og har det behageligst i kjole og strømpebukser/leggins

Har på en måde lyst til at fremhæve at jeg er gravid. Men synes også jeg har fået nogle reaktioner fra folk der er overrasket over at jeg vil fortælle at jeg er nu er gravid. "det er ret tidligt... er det ikke" og så håber vi 7-9-13 at det ikke sker noget inde de 12 uger" sådan nogle kommentarer har jeg fået og så blev jeg bare i tvivl.

Har altid kunnet teste tidligt og har aldrig mistet. Så ved ikke om jeg reagere atypisk eller noget.

Første graviditet var jeg meget syg, så fik først en synlig mave i uge 20-25 stykker. 

Hvad siger i?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2015

Enirt

Ingen der har lyst til at svare?

Anmeld Citér

13. november 2015

Mor11

Profilbillede for Mor11

Det giver ikke så meget mening at fremhæve noget der ikke er der, synes jeg. Men hvis du føler at du allerede har en runding på maven der ikke er til at tage fejl af i det rette tøj, så go for it. Det er jo vidt forskelligt om man har mave i uge 10 eller uge 25. Kommer jo helt an på ens bygning og tit om man er førstegangs eller flergangsfødende  

mht at sige det tidligt, tja, jeg har også sagt det tidligt alle 3 gange og den ene endte i en spontan abort. Men jeg er nødt til at melde det ud på mit job fra dag 1, så sådan er det. Og egentlig synes jeg også det var rart at kunne tale åbent om det med alle, for alle vidste det. Altså - de nærmeste, ikke hele facebook fx. Der har jeg ventet til nf scanning. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.