fjernelse af overskydende hud efter vægttab

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

818 visninger
8 svar
16 synes godt om
12. november 2015

cwl

Nogle der har prøvet det??

Har du selv betalt for det??

Hvor meget havde du tabt dig?

Fortæl fortæl....

Jeg har indtil videre selv tabt mig 25 kg og mit maveskin er ikke så pænt.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2015

Anpau

cwl skriver:

Nogle der har prøvet det??

Har du selv betalt for det??

Hvor meget havde du tabt dig?

Fortæl fortæl....

Jeg har indtil videre selv tabt mig 25 kg og mit maveskin er ikke så pænt.

Jeg har ingen erfaringer, men WOW hvor er det godt gået

Anmeld Citér

13. november 2015

cwl

Anpau skriver:

Jeg har ingen erfaringer, men WOW hvor er det godt gået

Tusind tak

Anmeld Citér

13. november 2015

Mor11

Profilbillede for Mor11

Pas! Men piiiiift hvor du flot! Sejt gået søde!!! 

Anmeld Citér

13. november 2015

cwl

Mor11 skriver:

Pas! Men piiiiift hvor du flot! Sejt gået søde!!! 

Tak søde

Anmeld Citér

13. november 2015

Camilze

Jeg tabte mig 74 kg, vejer nu 60 (er godt tilfreds 

Jeg fik at vide, at fordi jeg havde tabt mig for hurtigt, var jeg selvforskyldt i vægttabet, og skulle derfor betale for det, og det varierede i pris, men omkring 30tusinde og opefter. 
Jeg valgte at leve med mit, og det generer mig ikke så meget mere. Men da jeg var 18, så har min hud også været bedre til at trække sig sammen igen, så der ikke er virkelig meget. 
Du kan prøve at snakke med din læge om det, han kan måske henvise dig.  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

13. november 2015

cwl

Camilze skriver:

Jeg tabte mig 74 kg, vejer nu 60 (er godt tilfreds 

Jeg fik at vide, at fordi jeg havde tabt mig for hurtigt, var jeg selvforskyldt i vægttabet, og skulle derfor betale for det, og det varierede i pris, men omkring 30tusinde og opefter. 
Jeg valgte at leve med mit, og det generer mig ikke så meget mere. Men da jeg var 18, så har min hud også været bedre til at trække sig sammen igen, så der ikke er virkelig meget. 
Du kan prøve at snakke med din læge om det, han kan måske henvise dig.  

Waow hvor flot.

Jeg er 30 og har tabt de 25 kg på et år. Jeg har tilmed også født 3 børn så jeg tror ikke det bliver så nemt for mig at stramme det op selv.

Jeg havde godt fornemmelsen af at det vil være dyrt. Mit problem er bare at jeg ikke har lyst til at have tætsiddende tøj på, for der kommer en delle af hud når jeg sidder ned. Plus så har jeg og noget lige ved bukse kanten, så pt går jeg kun med højtaljede bukser og det vil jeg gerne være foruden.

Anmeld Citér

13. november 2015

Camilze

cwl skriver:

Waow hvor flot.

Jeg er 30 og har tabt de 25 kg på et år. Jeg har tilmed også født 3 børn så jeg tror ikke det bliver så nemt for mig at stramme det op selv.

Jeg havde godt fornemmelsen af at det vil være dyrt. Mit problem er bare at jeg ikke har lyst til at have tætsiddende tøj på, for der kommer en delle af hud når jeg sidder ned. Plus så har jeg og noget lige ved bukse kanten, så pt går jeg kun med højtaljede bukser og det vil jeg gerne være foruden.

Hvis du har gener af din overskydende hud, synes jeg du skal kontakte din læge, som kan sende en henvisning, det er jo muligt, at du kan få det fjernet på statens regning, hvis det skaber problemer/gener fysisk og psykisk. 

Anmeld Citér

14. november 2015

cwl

Camilze skriver:

Hvis du har gener af din overskydende hud, synes jeg du skal kontakte din læge, som kan sende en henvisning, det er jo muligt, at du kan få det fjernet på statens regning, hvis det skaber problemer/gener fysisk og psykisk. 

Ja det må jeg prøve. Mangler bare lige stadig 10 kg før jeg er helt tilfreds med min vægt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.