Er det mon baby jeg mærker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

526 visninger
5 svar
0 synes godt om
20. september 2009

Dictes mor

Jeg har lige haft en sjov fornemmelse i maven af små bobler der hopper rundt eller hvordan man nu skal forklare det. Jeg er jo kun 13+6, så så kan man vel ikke ´mærke den lille endnu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2009

Nybagt mor

Jo - det kunne sagtens være det du kunne mærke:-)

Jeg kunne mærke det samme da jeg var en 13-14 uger henne, og i dag hvor jeg er i uge 35 er jeg ikke i tvivl om at de små bobler var liv jeg mærkede:-)

Anmeld

20. september 2009

Dictes mor

Ihhh hvor er det vildt, hvis det er rigtigt!!! Jeg tror måske også at det babyen, jeg har i hvert fald aldrig mærket noget lignende før

Anmeld

20. september 2009

TbCp

Majastina skriver:

Jeg har lige haft en sjov fornemmelse i maven af små bobler der hopper rundt eller hvordan man nu skal forklare det. Jeg er jo kun 13+6, så så kan man vel ikke ´mærke den lille endnu.

Det er da helt sikkert den lille du mærker. Jeg var i uge 14 + noget da jeg mærkede liv første gang det var som du beskriver det, det føltes som små bobler der sprang.
Er det ikke fantastisk?

Anmeld

20. september 2009

Nybagt mor

Ja - det er så stort de første gange, blev også selv helt vild

Og det fine er at det ændrer sig gennem hele graviditeten, og smiler stadig hver gang jeg mærker liv derinde

Anmeld

20. september 2009

Michala

Det er også nogenlunde samme tidspunkt jeg begyndte at føle det samme som du beskriver. Læste så på det tidspunkt at nogle skrev at det kunne være tarmbevægelserne der ændrede sig i graviditeten, så jeg var en del i tvivl, men sjovt som man først senere bliver helt sikker på at det måtte have været baby man mærkede. Tog også en hel del minutter for mig at opfatte, at det virkelig var baby jeg rigtig kunne mærke sparke for en uge siden - synes bare at det er så svært at fatte, men helt fantastisk!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.