Jeg er ved at køre bopæls sag mod far til mit barn, min barn er ca 4 måneder og far og jeg gik fra hinanden da hun var 1 måned gammel.
Far har sagt til min far at han vil have hende tvangsfjernet da han ikke selv vil have sit barn hos sig.
Far og jeg havde boet sammen i 2 år, de to år har været længe og manipulation.
far har samvær med hans barn 2 gange om ugen,
vi har været i statsamtet hvor far fik at vide at han skulle skrive unde prås at barnet skal bo hos mig, det vil han ikke, jeg har søgt pas da jeg skal på sommerferie nede ved grænsen næste år og gerne vil have mulighed for at få barnet med over grænsen hvis det er det jeg vil.
Far vil heller ikke skrive under på det navn vi sammen har godkendt inde i Statsforvaltningen.
Nu er det så sådan at jeg det næste stykke tid har valgt at aflyse samværd da min familie skal have ro pga et dødsfald, som kom meget brat.
Jeg skrivet il far at pga dødsfaldet vil jeg og min familie gerne bede om ro og derfor vil jg gerne aflyse samværet.
så vælger far at skrive til statsamtet og fortælle at jeg nægter at han må se sit barn pga at jeg ikke kan overskue det pga dødsfaldet.
Jeg kan sagtens overskue det, jeg vil bar gerne have ro til lige at starte et nyt liv uden den person som stod mig meget nært.
Hun er pisse kold og kynisk.
Vil dommeren se på at far har gjordt alt dette præcist den dag personen døde?
Det skal sige at samtidig med at han søgte dette, sendte ham min familie blomster, han skulle skamme sig.