Erfaringer med Römer Dualfix

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

506 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. november 2015

M'sMor

Hej.

Min datter er 15 mdr, og en smal pige. Vi har haft en cybex Sirona autostol til hende. Desværre fungerede det ikke med selepuden, da hun for det første ikke gad sidde med den, og for det andet gled ned under puden, fordi hun ikke kunne fylde 'rummet' mellem stol og pude ud.

Vi har været meget glad for, at den kan dreje, når man sætter hende i stolen. Derfor søger jeg erfaringer, med Römer dualfix. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2015

SB84

Vi har Römer Dualfix og er rigtig glade for den. Den nærmest omkranser barnet fordi den er "æggeformet" og vores datter sidder rigtig godt i den

Den har ikke fået fantastiske testresultater men jeg har læst lidt op på det og grunden til det er at de helt nyfødte ikke kan spændes så godt fast. Men når hun er 15 mdr ville jeg ikke tænke nærmere over det. Vores datter er 16 mdr og sidder som sagt helt perfekt. Og så er det bare så dejligt at man kan dreje den 360 grader ved at trykke på en enkelt knap

Anmeld Citér

11. november 2015

Lililili

Vi elsker den! Som skrevet har den første test, fået få stjerner, men pga at spædbørn ikke sad godt nok fast. Vi kan spænde vores søn godt fast. Han har siddet i den, fra han var 13 mdr. og er nu 2 år. 

Anmeld Citér

11. november 2015

M'sMor

Jeg troede den havde fået gode resultater.. 

Anmeld Citér

30. november 2015

Lenats31

MorTilMalou skriver:

Hej.

Min datter er 15 mdr, og en smal pige. Vi har haft en cybex Sirona autostol til hende. Desværre fungerede det ikke med selepuden, da hun for det første ikke gad sidde med den, og for det andet gled ned under puden, fordi hun ikke kunne fylde 'rummet' mellem stol og pude ud.

Vi har været meget glad for, at den kan dreje, når man sætter hende i stolen. Derfor søger jeg erfaringer, med Römer dualfix. 

Den er udemærket. Den er bare lidt kort i ryggen. Alt det med at små børn ikke kan spændes ordenligt fast er noget værre vrøvl. Det er noget man også burde sige om alle andre modeller. Børn er forskellige af statur. DERFOR passer alle børn bare ikke lige godt i alle autostole selvom de opfylder vægt, alderskrav mv. Sådan er det bare og sådan har det altid været og sådan bliver det ved med at være.

Stolen er faktisk lavet i samarbejde med ADAC bla mht. selehøjde for nyfødte. Derfor er det også meget underligt.

Sirona er designet til at blive anvendt bagudvendt til de små børn. Puden må absolut kun anvendes når den vendes fremad. Puden er lavet så stor med vilje. Det er for at forhindre folk i at vende ungerne fremad tidligt. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.