Ble slutter ikke tæt på ryggen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.782 visninger
6 svar
9 synes godt om
11. november 2015

kikimor

Har netop fået et lille barnebarn, og forældrene klager over, at babys afføring kommer op på ryggen... For slap kant/elastik....?

Kan nogen anbefale det bedste mærke til dem, hvor ovenst. kan undgås...?

Hilsen Farmor.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2015

ung-mor-2014

kikimor skriver:

Har netop fået et lille barnebarn, og forældrene klager over, at babys afføring kommer op på ryggen... For slap kant/elastik....?

Kan nogen anbefale det bedste mærke til dem, hvor ovenst. kan undgås...?

Hilsen Farmor.

vi har altid brugt libero, det sjældent der har været uheld, enten var det fordi vi lige glemte at tjekke om alt sad som det skulle, og ellers fordi der var så meget at det ikke kunne være i bleen.

Anmeld Citér

11. november 2015

Fremad

Jeg har ført brugt libero...har denne gange været gammel Alle mærker nærmest... Pga samme problem...

Vi endte med at grøn balance fra kiwi, min købmand mm... Det er super gode, svane mærket, og billige....

Ulempen var synes jeg at de godt kunne lugte når den lille tissede, og helt slap vi ik for pu pu op af ryggen men det blev meget bedre...

Nu er han 9 mdr og nu virker rema super godt, og lugter ikke 

Anmeld Citér

11. november 2015

Lenchick

Libero har elastik i ryggen som den eneste ble. Vi har altid brugt Libero uden et eneste uheld. 

Anmeld Citér

12. november 2015

kikimor

Tak søde piger for jeres svar... Jeg tror nu også, det er Libero, de holder sig til nu. Hilsen Farmor..

Anmeld Citér

12. november 2015

Skouboe

kikimor skriver:

Tak søde piger for jeres svar... Jeg tror nu også, det er Libero, de holder sig til nu. Hilsen Farmor..

Det er desuden vigtigt (uanset blemærke) at man sætter bleen lidt højere bagtil end foran - lækken op ad ryggen er ikke kun et spørgsmål om mærke, men også om lige at lære hvordan bleen skal sidde og hvor meget den skal strammes.

Anmeld Citér

12. november 2015

Flomse

Thumps up for en farmor som involverer sig:-)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.