Vuggestue assistent

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.120 visninger
6 svar
4 synes godt om
10. november 2015

kristina1124

Ufaglært vuggestue/børnehave assistent - hvad tror i lønnen ligger på, når vi snakker fuldtid gennemsnitslig før og efter skat???

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2015

Chantie

Mener du pædagogmedhjælper, eller pædagog assistent.

Anmeld Citér

11. november 2015

kristina1124

Begge dele. Hvad er forskellen?

Anmeld Citér

11. november 2015

Chantie

Google �� eller kig på UG.dk

pædagogmedhjælper er ufaglært.

pædagogisk assistent er en kortere udd. Ca 2 halvt år og giver selvfølgelig lidt mere i løn.

Anmeld Citér

11. november 2015

Malene76

kristinakjæp skriver:

Ufaglært vuggestue/børnehave assistent - hvad tror i lønnen ligger på, når vi snakker fuldtid gennemsnitslig før og efter skat???

Lige et godt råd. 

Hvis du ikke allerede har taget uddannelsen som pædagogisk ass. Så overvej det nøje. Mange steder vil de ikke ansætte dem fordi de koster mere som medhjælper end en uden uddannelse, mange institutioner vil ikke betale det mere for en medhjælper.  Jeg på pædagog på en døgninstitution og når vi søger personale, så bliver de pillet fra med det samme. 

Kh. Malene 

Anmeld Citér

11. november 2015

Steffecph

Malene76 skriver:

Lige et godt råd. 

Hvis du ikke allerede har taget uddannelsen som pædagogisk ass. Så overvej det nøje. Mange steder vil de ikke ansætte dem fordi de koster mere som medhjælper end en uden uddannelse, mange institutioner vil ikke betale det mere for en medhjælper.  Jeg på pædagog på en døgninstitution og når vi søger personale, så bliver de pillet fra med det samme. 

Kh. Malene 

Kan kun være enig. 

Jeg har selv taget uddannelsen og jeg har kun brugt den som springbræt til at blive pædagog. 

Der er 1(!!!) i min tidligere klasse der er faktisk arbejder som assistent :-) 

Anmeld Citér

11. november 2015

Mor1986

Jeg er i gang med uddannelsen, og vi fik a vide at Århus kommune har et mål om at alle skal være uddannet i deres institutioner. Så hos dem kommer der ikke til at være medhjælpere.

men personligt skal jeg selv bruge den som dagpleje senere. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.