Bryst reducering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

752 visninger
6 svar
5 synes godt om
10. november 2015

MyLove E

Godaften 

Jeg har i flere år overvejet at få gjort noget ved min barm.. Jeg bruger en I skål og har virkelig hængebryster. De er tunge, jeg har tit ondt i dem og i rygge og nakke. 

Sidste uge havde jeg en tid hos lægen. Hun kunne godt forstå jeg ville ha gjort noget ved dem, hun ville sende mig videre til en bryst kirurgisk afdeling. Jeg tænkte ja ja så får jeg nok en tid om nogle mdr. Men så i går var der et brev i min E-boks, jeg har en tid på torsdag. !! 

Jeg vejer 86kg og er 167cm. Så har en bmi på omkring 30. Det er nok lidt for høj. Men har tabt mig Før og kommer kun Ca en skål ned selvom jeg vejede 20kg mindre.

Er der nogen som har fået lavet mindre brystet? Som vil dele lidt med mig?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2015

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg har ikke, men vil bare sige godt gået og tillykke - er sikker på, at du bliver mega glad for det

Anmeld Citér

10. november 2015

MyLove E

MoarHvidovre skriver:

Jeg har ikke, men vil bare sige godt gået og tillykke - er sikker på, at du bliver mega glad for det

Tak. Nu må vi se om jeg bliver godkendt til det.  Vi har desværre på ingen måde selv råd til det. Og jeg skal muligvis også tabe mig 20kilo mere..

Men tak for din støtte. .

Anmeld Citér

10. november 2015

Panther

Profilbillede for Panther

Jeg har fået det lavet - dog i privat regi (egenbetaling). Bedste penge jeg nogensinde har brugt!

Du er velkommen til at skrive privat, hvis du har nogle specifikke spørgsmål.

Anmeld Citér

10. november 2015

sne190810

Jeg har ikke selv, men har en veninde som har været igennem hele møllen. Betalt gennem det offentlige, da hun er en lille pige på 153 cm og dengang havde bryster str., ja hvad ved jeg .. Store :-p Hun havde, ligesom dig, en del rygproblemer og de var generende. 

Hun er glad for det, og selvom det var en hård omgang med smerter, så er det det hele værd, siger hun stadig den dag idag. 

Anmeld Citér

11. november 2015

Jupiter

Jeg har fået det gjort i 2008/2009 i det offentlige.

Jeg var overvægtig inden og kun lige næsten i mål vægtmæssigt da jeg fik henvisningen og blev godkendt.

Skriv bare hvis du har spørgsmål eller vil høre mere 

Anmeld Citér

12. november 2015

MyLove E

Har nu været på sygehuset og fået undersøgt om jeg kan blive opereret. Det kan jeg hår jeg har tabt Ca 16kg

Det skal jeg bare og har så også en god "gulerod" i vente

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.