Opskriftsbøger babymad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.075 visninger
4 svar
3 synes godt om
10. november 2015

Mrsopsand

Jeg er på jagt efter bøger der indeholder opskrifter til babymad. 

Jeg så engang en bog der tog udgangspunkt i hvad forældrene skulle ha til aftensmad og lavede mos/grød ud fra det. Den ville jeg meget gerne ha fat i hvis jeg er så heldig at nogen ved hvilken bog jeg snakker om? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Mrsopsand skriver:

Jeg så engang en bog der tog udgangspunkt i hvad forældrene skulle ha til aftensmad og lavede mos/grød ud fra det. Den ville jeg meget gerne ha fat i hvis jeg er så heldig at nogen ved hvilken bog jeg snakker om? 

Kender ikke umiddelbart den bog du leder efter, men kan anbefalde baby-kogebogen.dk der er mange lækre opskrifter til småbørn.

Og ellers så, fra min datter var 6 mdr, tog jeg bare en lille portion fra af det mad jeg lavede til mig selv og sørgede at det ikke var saltet. Gav det en tur med stavblenderen og serverede. Det fungerede super fint.

Anmeld Citér

10. november 2015

Satans

Mrsopsand skriver:

Engang i "gamle dage" fik man en opskrift samling med, når man fik en hel gris i fryseren fra slagteren.

Jeg er så heldig at have sådan en samling, og blandt dem er der en bog med opskrifter for børn fra 0-2 år

Opskrifterne kan findes på http://www.voresmad.dk/Guides/Boern/Ny_madguide_raadgiver_nu_boern_op_til_6_aar.aspx 

Jeg har selv brugt opskrifterne meget, og portionerne passer til 2 voksne og junior, og de smager godt

Anmeld Citér

10. november 2015

De3Guldklumper

Mrsopsand skriver:

På apoteket kan man for få penge købe den som sundhedsplejersken delte ud i "gamle" dage. 

Anmeld Citér

11. november 2015

Mrsopsand

Satans skriver:

Engang i "gamle dage" fik man en opskrift samling med, når man fik en hel gris i fryseren fra slagteren.

Jeg er så heldig at have sådan en samling, og blandt dem er der en bog med opskrifter for børn fra 0-2 år

Opskrifterne kan findes på http://www.voresmad.dk/Guides/Boern/Ny_madguide_raadgiver_nu_boern_op_til_6_aar.aspx 

Jeg har selv brugt opskrifterne meget, og portionerne passer til 2 voksne og junior, og de smager godt

Alletiders, tusind tak! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.