Børn og onani

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
L-mor skriver:

Jeg tvivler på, at hun var i gang med at onanere (stimulere sine kønsorganer til hun får udløsning). Hun piller ved sine kønsorganer, fordi det føles rart og er spændende. Og det har hun sikkert gjort, fra hun var helt lille. Min søn på 9 måneder trækker i sin tissemand, når jeg skifter ham. Det føles sikkert også rart, men er ikke onani.

hvad vil du gøre, hvis flertallet mener, at det er 'for tidligt'?

Jeg er enig. 

Dog kan børn godt røre ved sig selv med det formål at få en orgasme, men det bliver ikke forbundet med sex. De finder på et tidspunkt ud af at de kan få en dejlig følelse og prøver så at få den følelse igen næste gang 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2015

Anonym

Anonym skriver:

Af hensyn til mit barn har jeg valgt at være anonym. 

Min datter på 7, sover på hendes eget værelse ved siden af mit soveværelse. Hendes dør står altid åben. (Hendes ønske)

Her til aften går jeg så i seng samme tid som hende (er syg). Jeg kan høre at dynen kører rundt. Og tænker at det nok er fordi dynen er på vej ud af betrækket. 

Jeg går så ind og spørger skal jeg ikke lige hjælpe. Da jeg så får dynen op, for at ligge betrækket ordentligt på, ligger hendes underbukser nede ved knæene.... Hun har altså været i gang med at pille. Jeg beder hende pænt om at gøre den slags når hun har lukket dør, eller er helt alene, og spørger også om jeg skal lukke døren lidt....

men mit spm. Lyder: er det ikke ret tidligt at gå i gang med den slags?? Hvornår begyndte i/jeres børn? ����

Jeg begyndte ved 6 års alderen

Anmeld Citér

10. november 2015

Anonym

Jeg tvivler på, at hun var i gang med at onanere (stimulere sine kønsorganer til hun får udløsning). Hun piller ved sine kønsorganer, fordi det føles rart og er spændende. Og det har hun sikkert gjort, fra hun var helt lille. Min søn på 9 måneder trækker i sin tissemand, når jeg skifter ham. Det føles sikkert også rart, men er ikke onani.

hvad vil du gøre, hvis flertallet mener, at det er 'for tidligt'?

Jeg fik udløsning i den alder, husker det dog som en anden følelse, mere en kildren og kun på klitoris.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.