Skal jeg give køber nogle penge tilbage?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Skal jeg betale nogle penge tilbage?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.261 visninger
8 svar
11 synes godt om
8. november 2015

put

• Jeg har lige solgt en Odder barnevogn meget billigt på dba 1800 kr. Havde gjort den i fin stand og lappet det ene dæk inden køber kom. Hvilket køber også fik at vide. Nu her til aften skriver køber i en SMS at de har taget vognen ud af bilen og at det ene dæk er fladt! 

Jeg ved jo godt at hun nu prøver at få mig til at betale et beløb tilbage, men jeg synes faktisk at vognen var sat meget billigt i forevejen. Så kan man godt tillade sig at beklage og sige at man ikke vil gå længere ned i pris pga dækket?? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2015

FruStolpe

put skriver:

• Jeg har lige solgt en Odder barnevogn meget billigt på dba 1800 kr. Havde gjort den i fin stand og lappet det ene dæk inden køber kom. Hvilket køber også fik at vide. Nu her til aften skriver køber i en SMS at de har taget vognen ud af bilen og at det ene dæk er fladt! 

Jeg ved jo godt at hun nu prøver at få mig til at betale et beløb tilbage, men jeg synes faktisk at vognen var sat meget billigt i forevejen. Så kan man godt tillade sig at beklage og sige at man ikke vil gå længere ned i pris pga dækket?? 

Det mener jeg ikke du skal. Hun har vel tjekket vognen inden køb. Ergo den er købt som beset. 

Tilbyd at tage den retur evt. 

Anmeld Citér

8. november 2015

put

FruStolpe skriver:

Det mener jeg ikke du skal. Hun har vel tjekket vognen inden køb. Ergo den er købt som beset. 

Tilbyd at tage den retur evt. 

Tak for dit svar �� jeg havde en masse andre der stod i kø for at købe den pga den billige pris så synes også at det er provokerende at modtage sådan en besked fra køber. Overvejer at sende hende 25 kr til noget lappegrej ��

Anmeld Citér

8. november 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Helt ærligt! Nej det behøver du ikke. 

Skriv dig at det beklager du meget, det vidste du self ikke noget om. Uden at skrive noget om penge. 

Du har solgt den billigt nok i forvejen. Havde du sat den til salg med høj pris og ikke ville gå ned, så havde det været en pæn ting at gøre når nu de havde fundet ud af det. 

Undgå at nævne noget om pebge medmindre hun skriver det direkte. 

I det tilfælde må du spørge om hun virkelig mener at det er nødvendigt taget den meget lave pris i betragtning.

Anmeld Citér

8. november 2015

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3

Jeg kom til at tykke på ja i afstemningen :/ men mener altså nej! Det er billigt nok, og så dyrt er det heller ikk og lappe :?

Anmeld Citér

8. november 2015

Troldemommi

put skriver:

Nej det skal du ikke, jeg skal snart til at sælge vores Oddervogn og 1800 er da et røverkøb, de er jo mega dyre 

Monica 

Anmeld Citér

8. november 2015

Mamalou

Holder med de andre, du skal ikke betale for lapning. Tilbyd at tage vognen tilbage. Den skal du snart få solgt uge , hvis køber overhovedet vil af med den (tror jeg næppe) 

Anmeld Citér

9. november 2015

tweety2060

Hvad blev løsningen? 

Anmeld Citér

9. november 2015

put

Tak for jeres svar 

jeg svarede hende at jeg var ked af at hører at luften var gået af dækket osv.  Til morgen fik jeg så en besked om at hun nu havde set på Myggenettet og at det var løst i elastikken og så skrev hun at hun var skuffet over det med dækket og Myggenettet og antød at jeg havde løjet for hende. 

Jeg sendte en lang besked om at jeg har solgt den i den tro at dækket var fint, og at jeg synes hun skulle gå ind og se på priserne for andre Odder vogne på dba! Så hun ville kunne se hvor billigt hun havde fået barnevogn, lift, drømmepose madras  og myggenet!! Jeg blev simpelthen så gal over hun mener jeg har snydt hende  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.