blødning efter fødsel :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.136 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. november 2015

Louisenv90

Beklager emnet.. Men er der nogen som har prøvet at få blodigt udflåd næsten 7 uger efter fødsel... Efter der ca. Har været halvanden uges pause.??. har ellers kun haft noget brunligt barselsflåd i et par uger, men som sagt har det været ophørt i en halvanden uge ? Og nu det her ? Det kommer i øvrigt kun i forbindelse med toiletbesøg (afføring) ? Kan ikk forstå hvad det nu er for noget? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2015

Sedigfor

Nu blødte jeg kun en mdr hvis man tæller det sammen. Men efter da havde jeg det som du beskriver. En eller to/tre dage efter kom mens, selvom jeg troede der var boget galt ��. 

Anmeld Citér

8. november 2015

Louisenv90

kom det også kun i forbindelse med toilet besøg.. altså når man presser  Eller var det også i trusserne 

Anmeld Citér

8. november 2015

Klumpe-dumpe

Louisenv90 skriver:

Beklager emnet.. Men er der nogen som har prøvet at få blodigt udflåd næsten 7 uger efter fødsel... Efter der ca. Har været halvanden uges pause.??. har ellers kun haft noget brunligt barselsflåd i et par uger, men som sagt har det været ophørt i en halvanden uge ? Og nu det her ? Det kommer i øvrigt kun i forbindelse med toiletbesøg (afføring) ? Kan ikk forstå hvad det nu er for noget? 

Jeg tænker lidt om du evt har en hæmoride, der bløder ved afføring? 

Barselflådt kommer jo ikke ud af numsen, da det er sår på livmoderen der gør det. 

Men det er normalt, at man bløder først i en periode, imens der dannes sårskorpe, for dernæst at stoppe. Men mange oplever så, at begynde at bløde igen, når såret på livmoderen falder af.

men jeg synes du skal kontakte din læge og lige få det tjekket. For er det en hæmoride er det jo nemt at få styr på. 

Anmeld Citér

8. november 2015

Louisenv90

Tak for svar. Hæmoride er det ikke.. det kommer med 100% sikkerhed fra skeden... Jeg vil ringe til min læge i morgen og få hende til at undersøge det... 

Anmeld Citér

8. november 2015

Klumpe-dumpe

Louisenv90 skriver:

Tak for svar. Hæmoride er det ikke.. det kommer med 100% sikkerhed fra skeden... Jeg vil ringe til min læge i morgen og få hende til at undersøge det... 

Okay så misforstod jeg det. 

Men ja hellere lige få det tjekket. :) 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.