OT: Gode boligselskaber i København!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

649 visninger
5 svar
0 synes godt om
7. november 2015

LouiseEm

Meget off topic:

vi vil gerne flytte til København. Vi hælder mest til at leje os ind via boligselskab, da jeg ikke vil risikere at blive snydt af private udlejere - og desuden heller ikke har 50-60.000 til indskud i en privat lejlighed.

Kender i nogle gode boligselskaber i København, med et stort udvalg af 3-4 værelses lejligheder hvor ventetiden måske ikke er så lang? Min ældste søn starter skole til sommer så håber at få noget tilbudt inden. 

Hjælp og råd modtages med kyshånd 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB

Der hurtigste er nok at finde en lejlighed igennem en administration.

Anmeld Citér

7. november 2015

LouiseEm

EBK skriver:

Der hurtigste er nok at finde en lejlighed igennem en administration.

Det ved jeg ikke hvad betyder 

Anmeld Citér

7. november 2015

GrønStjerne

Det tror jeg desværre ikke på du kan nå til sommer. De steder hvor der er 3-4 værelses lejligheder der er ledige er der indskud på de der godt 60.000 (fx hvor vi bor). 

Hvis der er lejligheder der både er store og billige (altså uden mega indskud), er der gerne 10+ års ventetid...

Hvis du skal nå noget til sommer skal du ud i privat, eller via sådan noget som Sjælsø, Holme, etc. som har nogle ejerlejligheder de lejer ud..

Anmeld Citér

7. november 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB
LouiseEm skriver:

Det ved jeg ikke hvad betyder 

Det betyder, at der findes firmaer som f.eks ejer lejlighedskomplekser på hele Sjælland. 

De har så hyret et administrationsselskab til at tage sig af alt det administrative, herunder f.eks udlejning.

Mange steder er der ingen decideret venteliste.

Anmeld Citér

7. november 2015

tumle

LouiseEm skriver:

Meget off topic:

vi vil gerne flytte til København. Vi hælder mest til at leje os ind via boligselskab, da jeg ikke vil risikere at blive snydt af private udlejere - og desuden heller ikke har 50-60.000 til indskud i en privat lejlighed.

Kender i nogle gode boligselskaber i København, med et stort udvalg af 3-4 værelses lejligheder hvor ventetiden måske ikke er så lang? Min ældste søn starter skole til sommer så håber at få noget tilbudt inden. 

Hjælp og råd modtages med kyshånd 

Tvivler på at du kan nå at få noget indenfor et halvt år, med mindre du er meget meget heldig.

Lejerbo har nogle steder i københavns kommune med forholdsvis kort ventetid. Fik min egen 3 værelses tilbudt efter et halvt års ventetid, jeg var skrevet op og opfyldte deres fleksible kriterier. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.