Wii U eller PS4 til en 5-årig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.198 visninger
5 svar
2 synes godt om
7. november 2015

Kindfed

Min dreng er blevet vild med at spille på konsoller, men hvilken har bedst udvalg af spil eller passer af andre grunde bedst til den aldersgruppe? Nogen erfaringer?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2015

bøllen

Kindfed skriver:

Min dreng er blevet vild med at spille på konsoller, men hvilken har bedst udvalg af spil eller passer af andre grunde bedst til den aldersgruppe? Nogen erfaringer?

Her spiller min dreng PS3 . Vi har også en wii men den bliver faktisk ikke brugt. I fritidsklubben spiller han på en engang imellem ( Mario kart ) ellers spiller de playstion . 

Anmeld Citér

7. november 2015

Kindfed

bøllen skriver:

Her spiller min dreng PS3 . Vi har også en wii men den bliver faktisk ikke brugt. I fritidsklubben spiller han på en engang imellem ( Mario kart ) ellers spiller de playstion . 

Det er lige præcis Mario spillene, der holder mig lidt væk fra PS. Han elsker at spille det på vores tudsegamle wii og at se videoer om det på YouTube...  Må jeg spørge også så, hvad din drengs yndlings spil til ps er? Jeg synes ikke, der er så mange børnespil at se, men bare en masse splatter

Anmeld Citér

7. november 2015

bøllen

Kindfed skriver:

Det er lige præcis Mario spillene, der holder mig lidt væk fra PS. Han elsker at spille det på vores tudsegamle wii og at se videoer om det på YouTube...  Må jeg spørge også så, hvad din drengs yndlings spil til ps er? Jeg synes ikke, der er så mange børnespil at se, men bare en masse splatter

Mario har min også snakket om - de andre spil vi har fangede ham ikke 

han er lige blevet 6 år og spiller skylanders & legospil :-) 

han kunne bedre styre på PlayStation da han startede med at spille . 

Kender faktisk ikke helt udvalget til de forskellige spil syntes dog der plejer at være en del platform spil til PlayStation . 

Anmeld Citér

7. november 2015

Monski

Her er det helt klart wii der hitter mest og har gjort det de sidste år. Min dreng bliver 6 år lige om lidt og han ELSKER mariospillene, på PS3 er det de gamle spil sol crash bandicoot og bomberman, men det er slet ikke lige så fedt som mario 

Anmeld Citér

7. november 2015

Kindfed

Monski skriver:

Her er det helt klart wii der hitter mest og har gjort det de sidste år. Min dreng bliver 6 år lige om lidt og han ELSKER mariospillene, på PS3 er det de gamle spil sol crash bandicoot og bomberman, men det er slet ikke lige så fedt som mario 

Arh...! Nu troede jeg lige, jeg havde bestemt mig...! Men ok.. Tak

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.