(februar) Tænder.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

351 visninger
9 svar
0 synes godt om
20. september 2009

Diana...

Hmm ja dem har lucas så besluttet sig for at skulle have på 1 gang han har nu fået 6 tænder natten til igår brød der 3 tænder ud og det har nok været den værste nat længe. så nu hat lille manden 4 tænder foroven og 2 for neden HMM ikke noget at sige til at vi ikke må sove om natten griner.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2009

Misjelle

nåååh det er da også voldsomt for den lille mand . ... Diana skal vi ikke snart se et billede af Lucas hvor han smiler med sit nye tandsæt? Det ser bare så kært ud når de får de små bisser .

Anmeld

20. september 2009

Moar'en

Uh ja billeder .

Se det på den lyde side søde, nu er de snart alle ude, og så kan i sove

Anmeld

20. september 2009

Diana...

Åhh det så svært at få et tand smil men de billeder fra fotografen der kan i se det på nogen af billederne men dem for oven er jo først lige kommet ud så de bare mega svære og så på billeder endnu vi kan selv kun se det når han ligger ned og bliver skiftet. og mærke dem selv det er kun den ene for neden som har været oppe i snart en måned som vi rigtig kan se når han smiler og den ved siden af som har været oppe i 3 uger er vi os begynd at kunne se lidt når han smiler men prøver lige at kikke mine billeder igenne og se om man ikke kan se det lidt på en af dem.

Anmeld

20. september 2009

Muffinmus

mjø...hvad er tænder for noget????

Maria- hvis unge ikke har en eneste pløk i kæften

Anmeld

20. september 2009

Misjelle

MariaE skriver:

mjø...hvad er tænder for noget????

Maria- hvis unge ikke har en eneste pløk i kæften

Sådan et barn har jeg også

Anmeld

20. september 2009

Moar'en

Misjelle skriver:

Sådan et barn har jeg også

ja den vogn er jeg os med på, tror i man kan få mængde rabat på gebis i børne stærrelse?

Anmeld

20. september 2009

Misjelle

Lindskjold skriver:

ja den vogn er jeg os med på, tror i man kan få mængde rabat på gebis i børne stærrelse?

hehe ... det bliver måske aktuelt at undersøge snart

Anmeld

20. september 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Vildt, at Lucas allerede har så mange tænder. Så er der jo ikke noget til, at sige til, at lillemanden ikke vil sove om natten. Jeg håber, at det er ved, at være overstået, så I alle kan få jeres nattesøvn.

Her er der heller ingen tænder og ikke antydningen af nogen. Lina bliver 1/2 år på torsdag.

Anmeld

21. september 2009

novalfrida

Hold da op sikken mange tænder på så kort tid
Her har vi en som snart har været 14 dage om at bryde ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.