Voldelig tumling.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2015

Mettefpigen

Utallige skaller, spark (også i hovedet), nivemærker, kradse mærker, bide mærker og prutter i hovedet!!.. og jaa det kan også være ubehageligt 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2015

Mami

Mange mange tæsk. 

Flækket læbe, knækket tand, bule i hovedet, hul i hovedet (på manden) med sygning i panden, en brækket "peje tå"  afrevet hår, udrevet ørering, mange skaller, mange bidemærker 

Anmeld Citér

7. november 2015

Isabella_mor

Mami skriver:

Mange mange tæsk. 

Flækket læbe, knækket tand, bule i hovedet, hul i hovedet (på manden) med sygning i panden, en brækket "peje tå"  afrevet hår, udrevet ørering, mange skaller, mange bidemærker 

av!

Anmeld Citér

7. november 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Oh yes... Små djævleunger er de

her er vores datter 16 mdr. Gennem hendes forholdsvis korte levetid har jeg fået utallige kradsemærker, blå mærker, spark, slag osv. 

For nogle uger siden kradsede hun mig(med vilje) på halsen. Da jeg så senere handlede ind kiggede alle i butikken på mig og sendte flere onde blikke efter min mand. Fik så set mig i spejlet: der havde rendt en Lind strøm af blod ned af halsen og der var et sår med blåt mærke også. Sikke noget.

hun har sådan en ting med at når hun er træt begynder hun at nive. Det har også resulteret i mange blå/gule mærker. Igår fik jeg så et nyt

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

7. november 2015

Isabella_mor

SDD skriver:

Oh yes... Små djævleunger er de

her er vores datter 16 mdr. Gennem hendes forholdsvis korte levetid har jeg fået utallige kradsemærker, blå mærker, spark, slag osv. 

For nogle uger siden kradsede hun mig(med vilje) på halsen. Da jeg så senere handlede ind kiggede alle i butikken på mig og sendte flere onde blikke efter min mand. Fik så set mig i spejlet: der havde rendt en Lind strøm af blod ned af halsen og der var et sår med blåt mærke også. Sikke noget.

hun har sådan en ting med at når hun er træt begynder hun at nive. Det har også resulteret i mange blå/gule mærker. Igår fik jeg så et nyt

Ja man kan let komme til at ligne et offer for hustruvold. 

Anmeld Citér

7. november 2015

Clisolka

Isabella_mor skriver:

Jeg kan umuligt være den eneste der har fået tæv af sin baby.  Jeg fik i morges en rimelig solid skalle lige på munden (se billede)

Hvilke skader har jeres baby/tumlig forvoldt jer?

(selvfølgelig er det jo ikke med vilje)

Jeg har pt. et par gule/blå tandsæt rundt omkring på min krop - den mindste på 2 år er begyndt at bide

Anmeld Citér

11. november 2015

Miti's mama

Blåt øje da hun brugte mig som stige for at nå noget oppe på væggen. Hun er 10 mdr.

Katten har det dog lidt værre. Hun griber fat i den med begge hænder og ryster den frem og tilbage, op og ned. Og ligger sig derefter på den for at give en krammer. Haha

Hun er lidt voldsom indimellem, men det er kærligt ment 

Anmeld Citér

11. november 2015

Carina:-)

Forleden lå jeg på sofaen og hyggede med Villads og William begge 3 år 

William siger så at Magnus i børnehaven har givet ham et møllespark ( smølfespark) og jeg forsøger så at få ham til at sige smølfespark i stedet for hvorefter Villads hopper ned fra sofaen svinger benet op i 90 grader og banker det med fuld kraft ind i hovedet på mig "Sådan her William" siger han imens jeg forsøger at stoppe mit næseblod. 

Tror lige jeg skal have forklaret  ham hvad et smølfespark er ...

Anmeld Citér

11. november 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79

En flækket tand er vist det vildest jeg har prøvet.

Sad op hyggede med alberte da hun ca 1 1/2 år, da hun pludselig sparker fra i min mave og planter en skalde lidt midt i min kind, med det resultat at jeg flækkede en tand.

Min venindes dreng har brækket hendes næse. De lå og morgen puttede, hvor han så rejste sig op og væltede bagover og rammer baghovedet lige ned i hendes næse. Hun var så fin med hævet næse og 2 blå øjene. Vh stine

Anmeld Citér

11. november 2015

Avangelion

0.0 åh Gud. Hvad har jeg dog at se frem til

min søn er  kun 3md. Og nikke allerede skaller, niver og sparker ( i iver på pudslebordet).

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.