Hygge og leg i Fredericia

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.674 visninger
1 svar
0 synes godt om
6. november 2015

AH7000

Hej,

Jeg går hjemme med min søn på 9 mdr. Jeg er i en skøn mødregruppe, som mødes en gang om ugen. Min søn og jeg kunne dog godt tænke os at mødes med andre kvinder og børn en gang mere i ugen - enten hjemme hos hinanden eller i en legestue. Jeg har fundet forskellige legestuer i Fredericia, men de har alle åbent mellem 9-12, hvilket ikke er et ret godt tidpunkt, så man sover formiddgaslur fra 9.30-11.30 �� Så er der nogle, der har kendskab til enten en legestue eller et mødregruppe-lignende forum, der kunne tænke sig besøg af et par mere?

Jeg er 29 år og flyttet fra Aalborg til Fredericia for ca to år siden. Jeg var projektleder på sundhedsområdet indtil jeg gik på barsel. Jeg bor i en gammel murermestervilla sammen med min kæreste og søn og holder af at dyrke motion, være i køkkenet og haven, og så elsker jeg gode snakke og diskussioner �� 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2015

AH7000

Bare lige for god ordens skyld: Det behøver ikke være om eftermiddagen, vi mødes. I min mødregruppe mødes vi fra 11 til ca 14, hvilket er et super fint tidspunkt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.