Skift af dagpleje.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

957 visninger
3 svar
2 synes godt om
6. november 2015

Sprit25

Vi har taget beslutningen at skifte fra privat til kommunal, da vi nu alligevel skal flytte. Vi har længe været små utilfredse med vores dp. Bla for vi ikke afvide når andre børn har været syge(Eks med øjenbetændelse og skoldkopper) og igår da jeg hentede fik jeg afvide at nåh ja forresten der er startet ny barn idag!!! 

Men hvis vores datter skal skal skifte 1/1 som vi ønsker skal vi jo opsige hendes plads 1/12. Men der er det jo ikke sikkert vi har fået tilbudt noget til den tid hvad fanden gør vi

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2015

Fremad

Sprit25 skriver:

Vi har taget beslutningen at skifte fra privat til kommunal, da vi nu alligevel skal flytte. Vi har længe været små utilfredse med vores dp. Bla for vi ikke afvide når andre børn har været syge(Eks med øjenbetændelse og skoldkopper) og igår da jeg hentede fik jeg afvide at nåh ja forresten der er startet ny barn idag!!! 

Men hvis vores datter skal skal skifte 1/1 som vi ønsker skal vi jo opsige hendes plads 1/12. Men der er det jo ikke sikkert vi har fået tilbudt noget til den tid hvad fanden gør vi

Hvis det er pga flytning til anden kommune, by så er det tit man bliver tilbudt hurtigere...

Jeg ville ringe til dp kontoret og tag en snak med dem :-)

Go weekend 

Anmeld Citér

6. november 2015

Sprit25

sscm skriver:

Hvis det er pga flytning til anden kommune, by så er det tit man bliver tilbudt hurtigere...

Jeg ville ringe til dp kontoret og tag en snak med dem :-)

Go weekend 

Det er desværre ikke til en anden kommune men kun til en anden bydel. Der er et andet postnummer men ja

Anmeld Citér

6. november 2015

Fremad

Sprit25 skriver:

Det er desværre ikke til en anden kommune men kun til en anden bydel. Der er et andet postnummer men ja

Åhhh.... Hvis det er andet post nr, så er det også til en anden gruppe dp, hvis du hele tiden havde haft i kommunal....så jeg er ret sikker på du kan få gavn af det...

Held og lykke med det :-) 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.