Åh hvor går tiden stærkt...!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

284 visninger
1 svar
1 synes godt om
5. november 2015

FrkHvarregaard

Bare et lille hjertesuk midt i morgenkaffen på en grå torsdag. For 3,5 mdr fødte jeg vores lille bitte pige sent om aftenen, 2700 g og 51 cm... Hun tog os med storm fra start og elskede hende self helt vanvittigt allerede da hun lå i maven. Nu i nat har jeg indset at hun er for stor til at sove i liften ved siden af min seng, desuden "larmer" hun så meget at det vil være godt for os begge hvis hun flytter ind på sit eget værelse. Men det er godt nok med et dybt suk... Hvor går tiden bare stærkt!! Har jeg mon nydt det nok? Lige så meget som jeg glæder mig til at hun bliver endnu større og for alvor begynder at lære ting, ligeså ked af det er jeg over hvor tiden flyver afsted... Piv! Så nyyyyd det  må hellere ind og nyde nutiden med min pige! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
FrkHvarregaard skriver:

Bare et lille hjertesuk midt i morgenkaffen på en grå torsdag. For 3,5 mdr fødte jeg vores lille bitte pige sent om aftenen, 2700 g og 51 cm... Hun tog os med storm fra start og elskede hende self helt vanvittigt allerede da hun lå i maven. Nu i nat har jeg indset at hun er for stor til at sove i liften ved siden af min seng, desuden "larmer" hun så meget at det vil være godt for os begge hvis hun flytter ind på sit eget værelse. Men det er godt nok med et dybt suk... Hvor går tiden bare stærkt!! Har jeg mon nydt det nok? Lige så meget som jeg glæder mig til at hun bliver endnu større og for alvor begynder at lære ting, ligeså ked af det er jeg over hvor tiden flyver afsted... Piv! Så nyyyyd det  må hellere ind og nyde nutiden med min pige! 

Ååh jeg kender det!

Min pige er 16 månedernu. Hun er bare ikke nogen baby længere, det er helt vildt så meget hun kan! Og så alligevel, lidt baby er hun stadig

Og det går bare stærkt, synes jo i virkeligheden ikke det er så længe siden jeg har født

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.