Niv og jag i underlivet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

434 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. november 2015

Bbynu

Jeg har i hvert fald som minium den seneste uge haft niv og jag i underlivet on/off. Synes især det er om aftenen og natten. Styrken af det er meget forskelligt.

Min næste mens er på lørdag d 7/11. Tog en test igår men negativ (nok også for tidligt)

Har ingen menssmerter endnu.

Er der andre der har oplevet dette i en tidlig graviditet? Eller nogen der har oplevet dette uden at være gravid?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2015

Anonym

Bbynu skriver:

Jeg har i hvert fald som minium den seneste uge haft niv og jag i underlivet on/off. Synes især det er om aftenen og natten. Styrken af det er meget forskelligt.

Min næste mens er på lørdag d 7/11. Tog en test igår men negativ (nok også for tidligt)

Har ingen menssmerter endnu.

Er der andre der har oplevet dette i en tidlig graviditet? Eller nogen der har oplevet dette uden at være gravid?

Ja ca hver eneste cyklus uden at være gravid 

Anmeld Citér

4. november 2015

Bbynu

Anonym skriver:

Ja ca hver eneste cyklus uden at være gravid 

Jeg har dog aldrig haft det sådan her før. 

Anmeld Citér

5. november 2015

Anonym

Bbynu skriver:

Jeg har dog aldrig haft det sådan her før. 

Der er heller ingen opskrift på hvordan man skal have det. Det kan variere fra gang til gang

Anmeld Citér

5. november 2015

Anonym

Hej :-) 

Jeg stoppede på p piller for 3 uger siden og har siden da prøvet at blive gravid. Jeg har i dag haft ømme brystvorter og niv og jag ligesom du beskriver. Ved dog ikke om jeg er gravid, håber jeg selvfølgelig, men det kan jo nok i mit tilfælde også godt være pga p pille stoppet. Hvis jeg er gravid, så kan jeg hvert fald sige at jeg har haft tidlige niv og jag, som du spørger om :-)  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.