Cirkeltræning...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

545 visninger
4 svar
0 synes godt om
20. september 2009

Tina2

Er der nogle af jer som har prøvet det? Er det godt?
Blev lige spurgt af min veninde idag om jeg havde lyst til at komme med hende, hun sku' starte på tirsdag, så det sagde jeg ja til
Er det godt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2009

lonemus

Tina2 skriver:

Er der nogle af jer som har prøvet det? Er det godt?
Blev lige spurgt af min veninde idag om jeg havde lyst til at komme med hende, hun sku' starte på tirsdag, så det sagde jeg ja til
Er det godt?

Jeg gik til cirkeltræning 3 gange om ugen for godt 7 år siden. Det var super godt og rigtig hårdt

Det handler om at du laver intervaltræning - først varmer du op, så får du pulsen helt i vejret f.eks. vha step, så laver du gulvøvelser og inden din pulser falder for langt ned igen, så skal man igang igen og have pulsen helt op igen.
Det er enormt hårdt i starten, men rigtig sjovt, osse fordi der er så stor variation hele tiden.

Intervaltræning er jo den bedste form for fedtforbrændende træning

God fornøjelse

Anmeld

20. september 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Det har jeg også gået til engang, og det var rigtig fedt Desværre rykkede de rundt på holdene i fitnesscentret, så jeg ikke kunne gå der mere.
Men glæd dig

Anmeld

20. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg har ikke men min mor lovpriser det!!! Hun synes det er den mest effektive form for træning som findes...

Anmeld

20. september 2009

Tina2

Jamen det lyder da bare helt fantastisk!!! Har også hørt det skulle være enormt effektivt og nu starter jeg op med løb igen idag (har holdt ufrivillig pause i sommer pga anklen) så mon ikke der sku være en chance for jeg kunne få smidt ca 5 kg!!!? :-) Det håber jeg i hvert fald:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.