Julegaveønsker førstegangsfødende

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

592 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. november 2015

Sb94

Ja jeg har altså absolut ingen idé om hvad jeg skal ønske mig i julegave. 

Jeg er førstegangsfødende og har derfor ingen baby ting, så derfor har min søde kæreste og jeg valgt, at vi kun vil ønske os ting til baby i julegave. (Har termin til april)

Men spørgsmålet er så, hvad kan man tillade sig at ønske sig (da jeg er ret sikker på ingen har råd til at give en sprit ny barnevogn) og hvad ville i ønske jer af andre og hvad ville i helst købe selv? 

Er virkelig på bar bund, så håber der er nogen derude der kan hjælpe mig lidt med vores ønskeliste 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2015

Englehår

Profilbillede for Englehår

Det kunne fx være

Sengetøj

Babydyne

Bodystockings

Flexibath (eller andet badekar)

Hjemmestrik til baby, hvis nogen i familien strikker

Legetæppe

Legetøj

Sengerand

Gavekort til Ønskebørn/Babysam osv

Ellers kunne du måske ønske dig gavekort til fx ansigtsbehandling,  massage for gravide eller en tur til frisøren. Det er bare så skønt at kunne gøre lidt godt for sig selv der til sidst i graviditeten 

Anmeld Citér

4. november 2015

ninibadini

Trip trap stol

Voksipose

Tremmeseng

bObles legetøj

Bæresele

Anmeld Citér

5. november 2015

Mortilnjord

En masse tøj, sutter, sutteflasker, billeder med farver og dyr på til babys værelse, puslebord, puslepude, stofbleer, babyhåndklæder evt med navn trykt på (hvis navnet allerede er bestemt)  

Personligt satte jeg stor pris på selv at købe de "store" ting som sengen og barnevognen  Vil foreslå dig at holde godt øje med tilbud på bleer og vådservietter/skumvaskeklude og hamstre lidt af det. Det er så rart at have nok af de ting til den første måneds tid, så skal du ikke tænke på det men kan bare nyde din baby 

Anmeld Citér

5. november 2015

Steffecph

Vi fik sidste år barnevognstæppe, babyalarm, babydyner + sengetøj, lamaze legetøj, spisestel til baby. :-) 

Anmeld Citér

5. november 2015

Ciss

Bæresjal/Vikle/slynge

Sparkedrakter i forskellige størrelser

Gåvogn

Sengetøj

Pusletaske

Sutter

Flasker

Stofbleer

Hjemmelavet babytæppe/trøje/tøj

Hagesmækker

Babybestik

Kop med tud.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.