Hvor meget tøj??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

648 visninger
5 svar
2 synes godt om
4. november 2015

Mullesmith

Hvor meget tøj vil i sige man skal have til en nyfødt?? Jeg synes det er pisse svært at vide det, og kan ikke huske hvor meget jeg havde for 5 år siden til mine Twins  vedhæfter lige min liste 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2015

lineog4

Mullesmith skriver:

Hvor meget tøj vil i sige man skal have til en nyfødt?? Jeg synes det er pisse svært at vide det, og kan ikke huske hvor meget jeg havde for 5 år siden til mine Twins  vedhæfter lige min liste 

Puha det er svært at svare på, afhænger jo også af jeres vaske og tørre muligheder. Jeg har tøj så jeg kunne klare 4 dage, det var primært en masse bodyer både langærmede og kortærmede (vil tro cirka 8), nogle heldragter fordi de var nemme og også fungerede som natdragter. Jeg havde også lidt gamachebukser og en del strikket så det blev lag på lag.

jeg havde intet i str 50 da mine børn var store, og 56 der havde jeg vist et par bodyer og ellers havde vi kun 62.

Anmeld Citér

4. november 2015

Mullesmith

lineog4 skriver:

Puha det er svært at svare på, afhænger jo også af jeres vaske og tørre muligheder. Jeg har tøj så jeg kunne klare 4 dage, det var primært en masse bodyer både langærmede og kortærmede (vil tro cirka 8), nogle heldragter fordi de var nemme og også fungerede som natdragter. Jeg havde også lidt gamachebukser og en del strikket så det blev lag på lag.

jeg havde intet i str 50 da mine børn var store, og 56 der havde jeg vist et par bodyer og ellers havde vi kun 62.

Jeg synes også det er vildt svært. Tror jeg må vente og se til han kommer, hvor stor han er også. Skal heller ik have mere i 50. Jeg kan jo altid netshoppe bodyer hvis jeg ikke lige kommer ud af døren efter han er kommet  

Anmeld Citér

4. november 2015

Mettefpigen

Jeg havde intet i 50 og en masse i 56 og 62 ☺ jeg havde kun tørrestativ så det tog et par dage før det var tørt ☺

Anmeld Citér

4. november 2015

linkon

Til vores datter havde vi 5 bukser med fødder, 3 natdragter, 3 par strømper, 1 kjole, 1 strømpebukse, 6 bodyer, 2 cardigans og en køredragt i str 56 og det samme i 62, perfekt mængde for hende, til trods for de mængder lort og gylp hun serveret i dem :-)

Anmeld Citér

4. november 2015

Mullesmith

Mettefpigen skriver:

Jeg havde intet i 50 og en masse i 56 og 62 ☺ jeg havde kun tørrestativ så det tog et par dage før det var tørt ☺

Vi har godtnok en tørretumbler, så jeg kan hurtigt få noget vasket og tørt men skal nu nok alligevel bruge er par bodyer mere så maskinen ikke skal køre konstant 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.