Hvad giver i jeres mand / Kæreste i julegave ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2015

Mullesmith

Da min mand bliver far til søn nummer 4 til 11/2-16 så får han en langærmet T-shirt med teksten "Far til 4 fantastiske drenge"  fra Spreadshirt.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2015

SandraXOXO

Tillesen skriver:

Hvad med Star Wars julegaver

Han får en ps4, et Star wars spil, to t-shirts og en Armani parfume. Og måske en racerbane  

Anmeld Citér

9. december 2015

Købmagerkonen

Tillesen skriver:

Hvad giver i jeres mand / Kæreste i julegave ?

Mangler lidt input til hvad årets julegave 2015 er ? 

Min kæreste får en PS4 og en partout-billet til Copenhell. Det er store gaver og kan kun lade sig gøre fordi han også har fødselsdag juleaften + jeg går sammen med både mine og hans forældre.

Vi har haft nogle hårde år på vejen mod at blive forældre og disse to ting er noget jeg ved vil muntre ham op og få ham til at tænke lidt på noget andet

Anmeld Citér

9. december 2015

Købmagerkonen

Tillesen skriver:

hvornår er sidste frist for bestilling på nettet for at gaver når fem inden jul ? 20. december ?

Det er meget forskelligt fra side til side, men de fleste skilter med det på forsiden

Anmeld Citér

12. december 2015

Tillesen

ok jeg holder øje

Anmeld Citér

12. december 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79

Her får kæresten en flaske whisky, 2 kasser truxa karamelstænger, 1 ck deo, også mangler jeg lige at finde på den sidste ting, men overvejer noget stand up. Vh stine

Anmeld Citér

12. december 2015

Astoria

Profilbillede for Astoria

Min mand mangler intet, så det er ret svært at finde gaver til ham. Ofte køber han bare det han gerne vil have. Vi har indtil videre stort set alle LEGO modular bygninge, så giver ham den nye LEGO Firehouse Headquarters (Ghostbusters), som kommer ud i januar. Derudover giver jeg ham Fallout 4 og en Star Wars skål. 

Anmeld Citér

12. december 2015

linkon

Min kæreste får en weekend bag og et weekendophold på et nyt hotel i Norge på fjeldet :-) og så får han fallout 4 :-)

Anmeld Citér

13. december 2015

Tillesen

Fall Out 4 ser ud til at være et hit i år ! Min mand spiller ikke konsol spil desværre. Ellers havde det jo været oplagt

Anmeld Citér

14. december 2015

Tillesen

Tillesen skriver:

Fall Out 4 ser ud til at være et hit i år ! Min mand spiller ikke konsol spil desværre. Ellers havde det jo været oplagt

...fik lige købt en god rødvin også 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.