Bobles dino

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.317 visninger
7 svar
6 synes godt om
2. november 2015

Jeia

Jeg overvejer at købe bobles til mine piger. Er der nogen der har dino, er den god. Hvilken kan i ellers anbefale. Pigerne er 10 mdr., 2 og 4 år.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2015

JVF

Min datter på 4 mdr fik flagermusen, fisken, lille donut og kyllingen til sin dåb - de er rigtig gode til bl.a at træne balance. Vi er vildt glade for dem herhjemme :-) 

Anmeld Citér

3. november 2015

GUSO

Hej.. Jeg kender ikke dinoen men kan generelt godt anbefale bobles, mine unger har en del og de bruger dem alle hver eneste dag 

Anmeld Citér

3. november 2015

miniRTLL

Nu kender jeg ikke dinoen, og ligeledes heller ikke dine piger, men synes da at den ser sjov og god ud :-) 

Anmeld Citér

3. november 2015

Jeia

miniRTLL skriver:

Nu kender jeg ikke dinoen, og ligeledes heller ikke dine piger, men synes da at den ser sjov og god ud :-) 

Ja, set synes jeg også :-) De elsker at rutsje, så tror de vil få stor glæde af den :-)

Anmeld Citér

4. november 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Dinoen er helt ny, så det er nok begrænset hvor mange der kan anbefale den endnu 

men generelt er bobles rigtig godt at have. Herhjemme har vi: lille kylling(spild af penge), elefant, donut, stor myresluger, rullebræt og krokodille. Det bliver brugt dagligt til forskellig leg og praktiske ting også som fx en skammel

Anmeld Citér

4. november 2015

tarkoflen

Har du set dinoen i virkeligheden? Jeg så den forleden og tænkte faktisk, at den var ret lille! Tænker ikke de skal være særlig gamle for at den ikke er lang nok til at være sjov

vi laver mange baner med vores, vi har elefant, krokodille, lille fisk, kylling, en lille flagermus, doughnut og gyngen... Shit vi har mange! Nå men de bliver faktisk brugt næsten dagligt, så jeg synes det er godt legetøj, som mor også kan holde ud at se på selvom det er farvestrålende  

Anmeld Citér

4. november 2015

Chrizta

Profilbillede for Chrizta
Jeia skriver:

Jeg overvejer at købe bobles til mine piger. Er der nogen der har dino, er den god. Hvilken kan i ellers anbefale. Pigerne er 10 mdr., 2 og 4 år.

Mine piger er super glade for den store Myresluger.

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.