Spørgeskemaundersøgelse om indvendig undersøgelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.648 visninger
10 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. november 2015

Loalr

Kære alle 

Vi er tre jordemoderstuderende fra Jordemoderuddannelsen på UC Syd i Esbjerg, som er i gang med vores afsluttende bachelorprojekt.

Vi arbejder på et projekt, der undersøger kvinders oplevelse af indvendig undersøgelse/ vaginaleksploration under fødslen. Der er meget lidt forskning på området og vi synes det er vigtigt at finde ud af, hvordan kvinder oplever denne undersøgelse.

Det er her i kommer ind i billedet. Vi har lavet en spørgeskemaundersøgelse og håber i vil deltage, så vi med jeres besvarelser kan finde svar på, hvordan jordemoderen bedst kan understøtte kvinder ved indvendig undersøgelse.

Vi henvender os til jer som er førstegangsmor og har født på et sygehus efter januar 2013. I har født ét barn med hovedet først og omkring terminen (dvs. uge 37+0 til uge 42+0).  

Deltagelse er frivillig og alt vil foregå anonymt. Spørgeskemaerne vil efterfølgende blive destrueret.  

Ønskes et eksemplar af opgaven, skriv venligst jeres e-mailadresse på spørgeskemaet, og vi sender den, når projektet er færdigt.

Hvis i ønsker at deltage eller er i tvivl om noget, så kontakt os enten her eller på følgende e-mailadresse: pernille_hagedorn@hotmail.com

Sidste frist for besvarelse af spørgeskemaet er d. 18/11-2015. Vi håber at I vil svare hurtigst muligt, da vores projektperiode er begrænset.

På forhånd tusind tak for jeres deltagelse 

Venlig hilsen Kira Nissen, Pernille Hagedorn og Loa Rasmussen

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2015

Christabelle

Profilbillede for Christabelle
Nu med én i skole og én i vuggestue

Jeg vil gerne deltage :-)

Anmeld Citér

3. november 2015

Loalr

Christabelle skriver:

Hej Christabelle. Det er fantastisk, tusind tak. Hvis du skriver din email her, så sender jeg spørgeskemaet til dig 

Mvh Loa

Anmeld Citér

3. november 2015

Loalr

Christabelle skriver:

Hej Christabelle. Det er fantastisk, tusind tak. Hvis du skriver din email her, så sender jeg spørgeskemaet til dig 

Mvh Loa

Anmeld Citér

3. november 2015

Christabelle

Profilbillede for Christabelle
Nu med én i skole og én i vuggestue
Loalr skriver:

Mvh Loa

Christina.doenning@gmail.com 

Anmeld Citér

3. november 2015

Steffecph

Profilbillede for Steffecph
M, 2015

Stefaniekayser@live.dk :-) 

Anmeld Citér

3. november 2015

A-1995

Mie.haurum@gmail.com

Anmeld Citér

3. november 2015

Melm

Jeg vil gerne deltage ☺️

Anmeld Citér

4. november 2015

FrkGranger

Profilbillede for FrkGranger

Christina@hee.dk vil gerne deltage 

Anmeld Citér

4. november 2015

Jupiter

Profilbillede for Jupiter
12.05.13 og 28.04.16

stephaniesidenius@hotmail.com

Maybe it's not about the happy ending, Maybe it's about the story?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.