Hvad ønsker i jer selv til jul?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.942 visninger
38 svar
25 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. november 2015

Loa

Synes jeg er lidt blank mht. ønsker....

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2015

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Loa skriver:

Synes jeg er lidt blank mht. ønsker....

jeg ønsker mig bl.a. en skoletaske, da jeg starter på uddannelse til januar, tøj og sko...

Anmeld Citér

2. november 2015

mor2011_

ingenting vi giver ikke gaver til voksne jeg mener at det er bare pengebytteri imellem 

Anmeld Citér

2. november 2015

Loa

Ms.Sunshine skriver:

jeg ønsker mig bl.a. en skoletaske, da jeg starter på uddannelse til januar, tøj og sko...

Ønsker mig altid tøj, men der er aldrig nogen der tør købe det

Anmeld Citér

2. november 2015

Loa

mor2011_ skriver:

ingenting vi giver ikke gaver til voksne jeg mener at det er bare pengebytteri imellem 

Det var da en trist holdning

Jeg synes nu det er hyggeligt med gaver, det er jo hvad man gør det til, og det behøver jo ikke at blive kørt op til det helt vilde

Anmeld Citér

2. november 2015

MorDk

mor2011_ skriver:

Sådan har jeg det også lidt... 

Men altså der er jo også noget hygge over en lille gave... MEN bliver allermest glad for gaverne fra mine unger og hvis min kæreste har fundet på noget (som han ved jeg ønsker mig) 

I år har vi droppet gaverne til hinanden. 

Anmeld Citér

2. november 2015

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Loa skriver:

Ønsker mig altid tøj, men der er aldrig nogen der tør købe det

allernederst plejer jeg altid at skrive "eller penge hertil" for hvis folk så ikke tøj købe tøjet selv, så kan de give gavekort eller penge så jeg selv kan købe det...

Anmeld Citér

2. november 2015

MorDk

Jeg ønsker mig 

Bog: Mr. Grey

Bog: Silas Holst - Helt ærligt

Tom Dixon Etch (fyrfadsstage) - den sorte

En blender

Sengetøj - 2 sæt

Anmeld Citér

2. november 2015

Loa

MorDk skriver:

Sådan har jeg det også lidt... 

Men altså der er jo også noget hygge over en lille gave... MEN bliver allermest glad for gaverne fra mine unger og hvis min kæreste har fundet på noget (som han ved jeg ønsker mig) 

I år har vi droppet gaverne til hinanden. 

Indtil videre er det ikke droppet hos os Vi giver gaver søskende, svigerfamilie og forældre indbyrdes, så der skal findes lidt gaveønsker Og jeg synes det er hyggeligt - materialistisk eller ej

Anmeld Citér

2. november 2015

Bella&Lina

Jeg ønsker mig penge til en tur i frisørsalonen hvor jeg vil have extensions . Jeg var meget uheldig i sommers, jeg skulle have permanent i håret, men det ødelagde mit hår fuldstændig , så jeg var nødt til og kører trimmeren igennem og blev NÆSTEN skaldet. Nu er det vokset okay, men hold op hvor har jeg været ked af det. Min barsel slutter snart, og jeg Starter i skole igen til februar, og inden skolestart vil jeg gerne have lidt længere hår på hovedet... Så det er hvad jeg ønsker mig i år 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.